Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@04:41:20 GMT

حمله با چاقو در لندن با يک کشته

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۴۷۶۰۶

حمله با چاقو در لندن با يک کشته

خبرگزاري آريا - پليس لندن از حمله فردي مسلح به چاقو خبر داد که در نهايت به کشته شدن يک نفر و زخمي شدن يک تن ديگر انجاميد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خبرگزاري مهر، پليس بريتانيا روز شنبه در اين خصوص اعلام کرد که اين حادثه در منطقه اي در شمال شرقي لندن روي داده است.
بر اساس اعلام پليس، فردي 22 ساله بر اثر جراحت هاي ناشي از اين حمله جان خود را از دست داده و مردي 22 ساله نيز به شدت زخمي شده است که منابع بيمارستاني حال وي را وخيم گزارش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پليس بريتانيا اعلام کرد که تحقيقات خود درباره اين حادثه و نيز جستجوي ضارب را آغاز کرده است.
مطابق اعلام پليس بريتانيا، در يک سال اخير 40 هزار و 147 مورد جرم با استفاده از چاقو در اين کشور به ثبت رسيده که بالاترين ميزان در هفت سال اخير است .
لندن، پايتخت بريتانيا از جمله جرم خيز ترين شهرهاي اين کشور است و فقط در چهار ماه نخست سال جاري 1299 فقره چاقو کشي در آن به ثبت رسيده است .
آمارهاي رسمي از کشته شدن 104 نفر در سال 2018 در لندن حکايت دارد که 59 نفر با کارد و قمه ، 10 نفر با گلوله و بقيه با شيوه هاي ديگر به قتل رسيدند .
141/112
کليدواژه بريتانيا لندن حمله

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس

ایسنا/فارس رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس از برخورد سواری پژو با زانتیا خبر داد و گفت: بر اثر این سانحه، ۲ نفر کشته و ۲ سرنشین نیز مجروح شدند.

عبدالهاشم دهقانی امروز، ۱۳ اردیبهشت، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی فیروزآباد - فراشبند، بلافاصله ماموران پلیس‌راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد خودرو زانتیا با ۲ سرنشین به علت عدم رعایت حق تقدم با سواری پژو پارس با ۳ سرنشین برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس بیان کرد: در اثر این سانحه، راننده و سرنشین زانتیا به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر از سرنشینان پژو نیز مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لندن: اوکراین می‌تواند از سلاح‌های انگلیسی برای حمله در داخل روسیه استفاده کند
  • کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • ساخت کربن‌صفرترین ساختمان اداری و مسکونی در بریتانیا
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در این محله تهران
  • قتل مرد کامیون‌دار با ضربه چاقو در خزانه
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی