Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان برزیلی سابق اینتر و یکی از عناصر مهم سه گانه تاریخی نراتزوری در مورد شانس های این تیم در لیگ قهرمانان صحبت کرد. 

طرفداری - پس از شروع ناامید کننده، شرایط این روزهای اینتر خوب پیش می رود و مخصوصا آنها در لیگ قهرمانان در یک گروه سخت، از دو بازی، شش امتیاز کسب کرده اند. ژولیو سزار در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

اینتر کنونی؟ شرایط خوب پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی در دو بازی اول لیگ قهرمانان باعث می شود با آرامش خاطر کار کنید، هر چند که هنوز صعود تمام نشده است. حالا دو بازی سخت مقابل بارسلونا در پیش است و شروع خوب اینتر می تواند به آنها کمک کند. 

بارسلونا نسبت به قبل ضعیف تر شده؟

نمی دانم اما قطعا نبود ستاره هایی مانند ژاوی، اینیستا و نیمار در هر تیمی حس می شود. با این حال، تیمی که مسی را دارد، همیشه خطرناک است. 

هندانوویچ؟

از نظر من سمیر بسیار قدرتمند است. در لیگ قهرمانان او این شانس را دارد تا خودش را بیشتر ثابت کند. بازی در لیگ قهرمانان به شما انگیزه متفاوتی نسبت به بازی در فوتبال ایتالیا می دهد. اگر کاری را که در سری آ انجام داده، در لیگ قهرمانان هم تکرار کند، از نظر من می تواند بین 3 یا 5 دروازه بان برتر جهان باشد. 

تمام لحظات در پیراهن نراتزوری خاص بود اما زیباترین بعد از ظهر، در مادرید بود. بهترین واکنشم مقابل بارسلونا روی ضربه مسی در نیمه نهایی بود. زیباترین دربی دلامادونینا همان بود که یک پنالتی مقابل رونالدینیو، یکی از بهترین بازیکنان جهان مهار کردم. ما 2-0 جلو بودیم اما 10 نفره شدیم. اگر آن پنالتی گل می شد، نمی دانم سرنوشت بازی چطور رقم می خورد. 

من 7 سال در اینتر بودم و ما کارهای بزرگی انجام دادیم. هواداران هنوز با من در ارتباط هستند چون ما در آن سال ها 14 جام گرفتیم و من در دربی ها خوشبختانه بیشتر برنده بودم تا بازنده. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)

متئو رتگی گل اول جنوا را به ثمر رساند.

دانلود (3.1MB)

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • بهترین‌ عملکرد اولیویه ژیرو در گلزنی در مسابقات لیگ از فصل ۲۰۱۵/۱۶
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • گل متئو رتگی به میلان از روی نقطه پنالتی (میلان 0-1 جنوا)
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم