Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - روبرتو مانچینی به حمایت از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا پرداخت. ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لهستان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به دفاع از این رقابت‌ها پرداخت.

 سرمربی تیم ملی ایتالیا ابتدا درباره تیمش گفت: این ماجراجویی در ماه می آغاز شد و قرار بر این است که تیم را برای یورو 2020 آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی کار را آغاز کردیم، می‌خواستیم تیم را بازسازی کنیم و نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها کسب کنیم.با 5  بازی نمی‌توان یک تیم جدید ساخت. وقتی تیمی بزرگ تشکیل دهید، آماده شدن برای یورو 2020 کار سختی نخواهد بود.لیگ ملت‌های اروپا شکل گرفت تا  به  بازی‌های دوستانه  ارزش بیشتری بدهد. به نظرم لازم نیست از این موضوع یک درام  بسازیم. 

او در ادامه افزود: لهستان را به خوبی آنالیز کرده‌ایم و نقاط ضعف و قدرتش را می‌شناسیم. این تیم در لواندوفسکی و بلاژیکوفسکی خلاصه نمی‌شود و از طرفی نباید با نتایج جام‌جهانی 2018 مورد قضاوت قرار بگیرد.

 انتهای پیام/

R7879/P1011199/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۴۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا در صورت گلزنی مجدد لواندوفسکی و عبورش از 25 گل مجددا باید به بایرن 1.25 میلیون یورو پرداخت کند. 

آمار گلزنی روبرت لواندوفسکی متوقف نمی‌شود. سه گلی که دیشب مقابل والنسیا به ثمر رساند، تعداد گل‌های او در این فصل را به 23 رساند، یعنی 10 گل کمتر از 33 گل فصل گذشته. مهاجم لهستانی در مجموع برای بارسا در این دو سال 56 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل تا مساوی شدن با رکورد 60 گل یوهان کرویف فاصله دارد.

اگر رکورد گلزنی لوا امسال از 25 بیشتر شود، بارسا را ​​مجبور به پرداخت پاداش به بایرن مونیخ می‌کند. بارسا در تابستان 2022 با پرداخت 45 میلیون یورو ثابت به باشگاه آلمانی، علاوه بر متغیرهای 5 میلیونی، لوا را به خدمت گرفت. با 25 گل در هر فصل، بارسا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن بدهد و ستاره لهستانی هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل در پیش دارد. 

دیگر خبرها

  • ضرر میلیونی بارسا با هت‌تریک بعدی لوا
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!