Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسماعیلی در گفتگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت پرونده های اخلال اقتصادی گفت: برای برخی از متهمان این پرونده ها حکم صادر شده و برای عده دیگری هم بر اساس پیش بینی ها احتمالا تا آخر این هفته حکم صادر خواهد شد.

از زمان تشکیل شعب ویژه که حدود سه ماه می گذرد، تاکنون ۶۱ کیفرخواست در این بازه زمانی ماه صادر شده و حدود ۱۵۰ نفر در این کیفرخواست‌ها تعقیب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر حسب این کیفرخواست ها، تا کنون سه نفر محکوم به اعدام شدند ، حکم سی نفر هم در رابطه با پرونده‌های ارزی در حال اجرا است و علاوه بر این ۲۰ پرونده مهم نیز در شعبات ویژه مفتوح است.

رئیس کل دادگستری استان تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده تخلفات خودرو گفت: این پرونده چندین بخش و لایه دارد که هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

پرونده موسوم به جاسوسان محیط زیستی آماده ارسال به دادگاه 

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که با توجه به صدور کیفرخواست برای تعدادی از متهمان پرونده موسوم به جاسوسی محیط زیست، این پرونده ها اکنون در چه مرحله ای قرار دارد؟ گفت: حسب اعلام دادستان، این پرونده آماده ارسال به دادگاه است اما هنوز واصل نشده است. 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده لوکادیا برای CAS
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • جرایم مدیران شهری در البرز تحت رصد معاونت پیگیری پرونده‌های خاص
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌