Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@22:49:40 GMT

جدایی بازیکنان خارجی استقلال قوت گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۱۰۵۱

بازیکنان خارجی تیم استقلال احتمالا از جمع آبی‌ها جدا خواهند شد.به گزارش بلاغ،به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات بازیکنان خارجی را خریداری کرد که نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. باشگاه استقلال در قراردادی که با گرو و نویمایر امضا کرده بندی را در آن ذکر کرده که شفر باید از آنها رضایت کامل داشته باشد و در غیر این‌صورت قرارداد بین طرفین اعتبار خود را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • جدایی دستیار قلعه‌نویی از تیم ملی
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس