Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:20:02 GMT

نشست غیرعلنی شورای شهر قزوین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۲۲۶۹

نشست غیرعلنی شورای شهر قزوین برگزار شد

قزوین - ایرنا - نشست غیرعلنی شورای شهر قزوین با موضوع بررسی طرح خیابان شهید انصاری شرقی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، هنوز از مصوبات و تصمیمات مربوط به این جلسه که شب گذشته برگزار شد، اطلاع رسانی نشده است.
طرح خیابان شهید انصاری شرقی در محله بلاغی پروژه ای قدیمی بود که شورای عالی معماری و شهرسازی هفته گذشته مصوبه خود را در مورد نحوه اجرای این طرح به استانداری و دستگاه ذیربط قزوین ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این طرح که در امتداد پروژه خیابان شهید انصاری غربی قرار داشت، مقرر بود ضمن ایجاد کاربری های مختلف مورد نیاز ساکنان یک خیابان جدید به عرض 30 متر با قابلیت تردد خودروها از 2 طرف در دل محله بلاغی و از مبدا دولتخانه صفوی به شکل مستقیم تا خیابان شاهد اجرا شود.
وجود چند اثر تاریخی پیش روی این طرح از جمله مسجد مدرسه حیدریه و تغییر چهره بافت تاریخی محله بلاغی موجب شد تا میراث فرهنگی با این نحوه اجرا مخالفت کرده و موضوع در شورای عالی معماری و شهرسازی مطرح شود.
در نهایت پس از کش وقوس های فراوان و کارشناسی های انجام شده توسط مشاوران و متخصصان، شورای عالی معماری و شهرسازی در هفته گذشته تصمیم گرفت تا طرح خیابان شهید انصاری شرقی به شیوه ای که قرار بود (تعریض کوچه و خیابان کشی به عرض 30 متر) اجرا نشده و در عوض این طرح با محوریت پیاده راه در معبری با عرض 6 متر با 2 پیاده راه سه و نیم متری اجرا شود.
این مصوبه استقبال میراث فرهنگی و همچنین انتقاد برخی اعضای شورا و مدیریت شهری قزوین را بدنبال داشت.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر قزوين نشست غيرعلني قزوين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر منطقه چهار شهرداری ارومیه گفت: عملیات اجرایی رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس در حال اجرا است.

کرم صفری افزود: با هدف توسعه و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه نشاط، پویایی و زیبایی از ویژگی‌های مثبت بصری محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: طرح‌های مختلف و اقدامات بعدی به منظور افزایش آسایش و رفاه شهروندان در حال اجراست.

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود