Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پيشکسوتان فوتسال بارها در صحبت‌هاي خود جدايي از فوتبال راه حل پيشرفت اين رشته دانسته اند و بايد ديد آيا اين موضوع محقق مي‌شود يا خير.
حميدرضا حق شناس - به گزارش خبرگزاري فارس، مسابقات فوتسال زير 18 سال قهرماني آسيا و انتخابي المپيک براي اولين بار در تايلند برگزار شد و تيم ملي فوتسال جوانان توانست قهرمان اين دوره از مسابقات شود و به همراه عراق تيم دوم به عنوان نمايندگان قاره آسيا در مسابقات المپيک آرژانتين حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از کسب مقام قهرماني در بخش آقايان تيم ملي فوتسال بانوان هم در خرداد 86 قهرمان آسيا و ضمن کسب اين مقام جواز حضور در مسابقات المپيک نوجوانان 2018 آرژانتين را کسب کردند.
مسئولان فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال اعلام کردند طبق قانون AFC فقط يک تيم از هر کشور مي‌تواند در مسابقات المپيک نوجوانان آرژانتين شرکت کند همچنين اين کميته اعلام کرد که ما اسامي تيم پسران را پيش از شروع مسابقات قهرماني دختران در آسيا به مسئولان المپيک جوانان ارسال کرديم و اعزام اين تيم قطعي است به اين ترتيب تيم ملي فوتسال بانوان از حضور در المپيک جوانان جاي ماند.
سرانجام با هزار حرف و حديث پيش آمده تيم ملي فوتسال زير 18 سال (جوانان) توانست در مسابقات المپيک آرژانين شرکت کند و متاسفانه بامداد امروز از 3 بازي اول خود با دو باختي که مقابل برزيل و روسيه به دست آوردند در همين مرحله اول از مسابقات حذف شدند.
* عجله براي حذف زود هنگام در المپيک جوانان
حال بعد از حذف تيم ملي جوانان در المپيک سوال‌هاي زيادي مطرح است که چرا فدراسيون فوتبال و کميته فوتسال در تصميم خود براي حضور بانوان و آقايان عجله داشته و قبل از اينکه مسابقات قهرماني فوتسال بانوان برگزار شود اسامي تيم ملي آقايان را جهت حضور در المپيک اعلام کرده بودند؟ اگر کمي به عقب برگرديم مي بينيم علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال در مصاحبه‌هاي خود بارها اعلام کرده بود که اگر نتوانيم بازي‌هاي تدارکاتي مهمي با تيم‌هاي برتر دنيا داشته باشيم نمي‌توانيم بازيکنان تيم را به خوبي محک جدي بزنيم.

صانعي بارها از فدراسيون فوتبال درخواست داشت که براي اين تيم بازي‌هاي تدارکاتي در نظر بگيرند اما متاسفانه اين کار انجام نشد و تيم بدون ديدار دوستانه به آرژانتين رفت و نتيجه آن شد که به همين راحتي و در مرحله اول مسابقات حذف شدند. سوال اينجاست که چرا مسئولان فدراسيون فوتبال حاضرند براي اهداي يک جام قهرماني کيلومترها طي کنند تا فقط يک عکسي يادگاري با کاپ قهرماني بيندازند، اما حاضر نيستند يک بازي تدارکاتي براي اين تيم در نظر بگيرند. 
* بي توجهي به درخواست سرمربي و بزرگان فوتسال کشور
در همين حال در روزهاي گذشته با توجه به درخواست سيد محمد ناظم الشريعه سرمربي تيم ملي و پيشکسوتان فوتسال براي ديدار دوستانه با برزيل متاسفانه فدراسيون فوتبال اين ديدار را لغو و علت آن را مشکلات اقتصادي، اعلام کردند. اين در حالي است که از اواخر سال گذشته بود که ناظم الشريعه اعلام کرد براي سال 97 برنامه هاي ويژه اي براي تيم ملي داريم و برنامه هاي خود از جمله بازي با برزيل را بارها اعلام کرده بودند امابي‌توجهي فدراسيون فوتبال به اندازه اي شده که هيچ اسپانسري حاضر نيست در فوتسال سرمايه‌گزاري کند و همين موضوع يکي از علت‌هاي اصلي براي انصراف باشگاه‌ها و فرار بازيکنان ملي‌پوش به خارج از کشور شده است. 
* پيشنهاد پيشکسوتان براي جدايي فوتسال از فدراسيون فوتبال
پيشنهاد و راه حل پيشکسوتان فوتسال همانند شمسايي، شمس خوراکچي و غيره براي بهبود شرايط فوتسال و کميته اي که بودجه مشخصي از سوي فدراسيون فوتبال ندارد و در اعزام‌هايش دچار مشکل مي‌شود جدايي از فدراسيون فوتبال است؛ اتفاقي که سال‌هاست همه فوتسالي‌ها به‌دنبال آن بوده و خواستار اين هستند که زودتر حل شود اما هيچ وقت اين موضوع حتي در کوچکترين مباحث مديران در جلسات فدراسيون فوتبال مطرح نشده و اميدواريم حذف تيم ملي جوانان تلنگري براي فدراسيون نشين‌ها باشد تا از باد سومي جهان در آمده و تا دير نشده چاره‌اي براي حل اين مشکلات پيدا کنند.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها