Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از قم، سیدمحسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم 21 مهرماه در جلسه ستاد اربعین حسینی شهرداری قم، با بیان اینکه جلسات متعددی برای اخذ تمهیدات لازم برای میزبانی از زائرین اربعین تشکیل شده است، اظهار کرد: قم در محور مواصلاتی 17 استان قرار گرفته و چند سالی است که مساله اربعین به دلیل حضور خیل عظیم زائرین نیازمند خدمات رسانی مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به تشکیل ستادهای خدمات رسانی در مناطق با محوریت هسته مرکزی شهر و مبادی ورودی اشاره کرد و گفت: سال گذشته در این ستادها با سه زبان اردو، عربی و انگلیسی خدمات رسانی صورت گرفت تا زائرین خارجی هم امکانات لازم را دریافت کنند.
مدیرکل هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم پیش‌بینی تمهیدات ترافیکی و ایمنی را مورد توجه قرار داد و افزود: در حوزه اطلاع‌رسانی نیز پیش‌بینی اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی با اشاره به برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم گفت: این پیاده‌روی به صورت خودجوش از سوی مردم صورت می‌گیرد و با این حال نیاز است مسیر برای مردم آماده باشد.میرهادی با بیان اینکه امکانات سامانه137برای خدمت‌رسانی به زائران بسیج شده‌اند، عنوان کرد: افرادی مسلط به زبان‌های عربی، اردو و انگلیسی در این سامانه مستقر می‌شوند تا بتوانند اطلاع‌رسانی مطلوبی به زائرین داشته باشند.
وی تصریح کرد: روابط عممی شهرداری برای تبلیغات قرارگاه اربعین، 10سازه و سه عرشه پل را در نظر گرفته است تا اطلاع‌رسانی به شکل مطلوب انجام گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا شهرداری اردو زبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد

مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان در حاشیه این برنامه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پرسنل اداره در خدمات رسانی، پایداری شبکه برق و در ارتقا شاخص‌های شرکت توزیع در سال ۱۴۰۲ جهت رضایت مندی مشترکین و گذر از پیک بار نقش بسزایی داشتند.

رئیس اداره برق بخش آبپخش نیز اظهار داشت: اردیبهشت هر سال همواره یادآور خدمات بی وقفه و شبانه روزی کارگرانی است که با سخت کوشی و ایمان عظیم در جهت خدمت رسانی جامعه لحظه‌ای درنگ نکرده و همواره در قبال مسئولیت‌های سنگین خویش پاسخگو بوده اند و در راستای این امر، در شکوفایی و بالندگی کشور خالصانه و صادقانه گام برداشته و همواره در هر زمان و هر مکان در سطح بخش در سرما و گرما حتی در روزهای تعطیل برای تأمین برق مطمئن و پایدار بخش آبپخش برای مردم انجام می‌دهند.

مجید نوبخت از مدیر امور توزیع برق نواحی شهرستان دشتستان جهت تقدیر از پرسنل تشکر کرد و افزود: این اداره تمام تلاش خود را در سال جهش تولید با مشارکت مردم در دستورکار قرار داده تا امسال بتوان با همکاری مردم عزیز بخش آبپخش خدمات مطلوب‌تری ارائه نماید

وی گفت: برق رسانی به ۳۱ نقطه و همچنین اصلاح و رفع ضعف ولتاژ چهار دستگاه ترانس در سطح شهر در مرحله تحویل مسیر و در حال حفاری است.

نوبخت اظهار داشت: در دولت کار و فعالیت لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد.

کد خبر 6094712

دیگر خبرها

  • هم‌تیمی مسی لو داد: او خیلی انگلیسی بلد نیست
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • حقایق جالب درباره چپ دست‌ها که احتمالا نمی دانستید
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • کارکنان برق بخش آبپخش تقدیر شد
  • ورود قاعده مند دولت به اربعین، ارائه خدمات را تسهیل کرده است
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان