Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر حسین فتحی، مدیرعامل سرپرست باشگاه استقلال تهران در برنامه ورزش از نگاه دو در پاسخ به انتقاداتی که هادی طباطبایی از بازیکنان جدید استقلال داشته، گفت: نقد باید مبتنی بر عدل، عقل، آگاهی و منطق باشد. متاسفانه نقدهای طباطبایی که در سال 77 بازیکن من بوده هیچکدام مبتنی بر آگاهی نیست. این نقدهایی که می‌شود همه غلط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای طباطبایی جپاروف قراردادش 4 ماه قبل از حضور من تمام شده و رفته بود. من قراردادش را فسخ کردم؟ قبل از اینکه من مدیرعامل شوم به آقای افتخاری و توفیقی گفته بود که می‌خواهم به قزاقستان بروم.

او ادامه داد: مجید حسینی 20 روز قبل از مدیریت من در باشگاه استقلال با تیم ترکیه‌ای بسته شده است. در روزهایی که فضای مجازی وجود دارد شرایط برای مخفی کردن اطلاعات وجود ندارد. مجید حسینی قبل از من با یکصد هزار دلار به تیم ترکیه‌ای پیوسته بود ولی من با همکاری همکارانم این قرارداد را 6 برابر کردم. این موضوع در روزنامه‌های ترکیه‌ای منتشر شد و ما هم در سایت باشگاه منتشر کردیم. امید ابراهیمی از باشگاه استقلال رفته بود و وقتی من آمدم اثری از ابراهیمی وجود نداشت.

فتحی بیان داشت: زمانی که در هیات مدیره بودم در جلسه بحث شد و گفتند که وی یک میلیون دلار قرارداد می‌خواهد و حتی تیام گفته بود که 500 هزار دلار روی میز بگذارید، عکسش را بگیرید و برایم بفرستید تا من با شما صحبت کنم. این را آقای افتخاری می‌تواند شهادت بدهد. من برای ماندن تیام وقتی حکم گرفتم بلافاصله راهی ترکیه شدم ولی او به کشورش رفته بود.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: 3 بار برای او بلیت گرفتم ولی او نیامد. حتی قبل از اینکه من به استقلال بیایم او با باشگاه عجمان قرارداد بسته بود. این قرارداد موجود است. امید نورافکن با 50 هزار دلار از استقلال رفته که من از طریق فیفا پیگیر هستم که 300 هزار دلار حق رشد او را بگیرم. طباطبایی قطعا از این مباحث مطلع است ولی با قصد دیگری این صحبت‌ها را مطرح می‌کند.

فتحی گفت: به مردم و هوادار اطلاعات غلط ندهیم، کار پوپولیستی نکنیم! مظلومی، نراقی، فریبا سهم خواه نیستند، سهم خواه کسانی هستند که بارها افراد را واسطه کردند که من به آنها پست بدهم. سهم خواه کسانی هستند که مسئولان وزارت را واسطه کردند که من به آنها پست بدهم.

او خاطرنشان کرد: من اسم از کسی نمی‌آورم ولی طباطبایی که سال 78 بازیکن من بوده بگوید چند  روز مدیریت ورزشی کرده است؟ شما چطور به خودتان اجازه می‌دهید با 3 سال بازی کردن در استقلال بگویید اگر حجازی و پورحیدری نیستند، من هستم؟ شما باید در مورد شهید قندی یزد صحبت کنید! شما بگوئید چرا صباباتری منحل شد؟ او گفته بعد از باخت استقلال به السد چرا بحث پول تیام مطرح شد. این نشان از ناآگاهی و غرض ورزی است، 40 روز قبل از بازی ما با السد من پول را از عجمان گرفتم. طباطبایی در آن 40 روز مسافرت بوده است؟ اینجا اگر شما از کی‌روش بپرسید چرا آزمون را بعد از خداحافظی دعوت کردید و یا رضاییان را بدون تیم دعوت کرده نیم نگاهی به جایگاه مربیگری تیم ملی هم هست ولی اگر طارق همام یا سید حسین حسینی مشکلی دارند به مدیریت باشگاه بر می‌گردد. استقلال چندان جایگاه متزلزلی ندارد، مگر هفته  28 لیگ است؟ استقلال قطعا بر می‌گردد، از نگاه طباطبایی اگر استقلال برگردد مدیریت نقشی ندارد ولی وقتی تیم ببازد مدیریت مشکل دارد!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران هادی طباطبایی امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم

به گزارش "ورزش سه"، آتیلا حجازی سرپرست جدید استقلال در نخستین روز کاری خود و در محل تمرین آبی ها در کمپ مرحوم ناصر حجازی گفت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم، نه به خاطر حضور امروزشان در محل تمرین بلکه به خاطر حمایت همه جانبه شان از ابتدای فصل. امیدوارم که در انتهای فصل، به موفقیتی که مد نظر همه هست، برسیم.

وی در مورد حضورش در استقلال و اینکه از قبل با او صحبتی در این خصوص شده بود یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم که از قبل صحبت کرده بودیم چون پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من بود. با من تماس گرفته شد و با اینکه من در ایران نبودم، به تهران برگشتم. بالاخره حضور در استقلال که تیم محبوب و مورد علاقه دوران بچگی من و همچنین تیم پدر من است، بی‌درنگ دوست داشتم بتوانم به این باشگاه خدمت کنم هر چند که این خدمت کوچک باشد. خوشحالم که در این باشگاه حضور دارم.

سرپرست جدید آبی ها در مورد اینکه تغییرات مدیریتی در استقلال آن هم در فاصله ۵ هفته مانده به پایان مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کند، پاسخ داد: من اصلاً نمی‌خواهم درباره گذشته صحبت کنم، دید ما رو به آینده است. جا دارد از تمام کسانی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر شود. ما اکنون فقط به آرامش و تمرکز نیاز داریم، چون وضعیت برای ما حساس است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند با تمرکز بالا ادامه مسابقات را برگزار کنند.

حجازی در پاسخ به این سوال که باشگاه استقلال در خصوص مکان برگزاری هفته پایانی لیگ مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی چه تمهیداتی اندیشیده است، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه در یک بازی تماشاگران حضور داشته باشند و در مسابقه دیگر آنها به استادیوم نیایند، نمی‌شود. آخرین بازی ما طبیعتاً حساس‌ترین مسابقه ما است و استقلال نیز باید از حضور تماشاگرانش بهره ببرد. حتی اگر میزبان بازی نباشیم، باید از حداقل حضور هواداران برخوردار باشیم. امیدوارم که تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق رخ بدهد.


تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم