Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید پرورشی خرم، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اظهار داشت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها، اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح راه های شریانی و روستایی استان اجرایی شده است.

پرورشی خرم یادآور شد: در نیمه دوم سال جاری نیز با توجه به شرایط آب و هوایی، برنامه اجرای روکش آسفالت جاده ها انجام می شود.

وی با بیان اینکه برای امسال عملیات درزگیری راه های آسفالته نیز در دستور کار قرار گرفته است، بیان داشت: در شش ماهه نخست امسال 87 کیلومتر عملیات درزگیری در استان انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان با تأکید بر اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیت های گسترده ای نیز در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالت های محورهای ارتباطی همدان توسط این اداره کل انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 139 هزار مترمربع از روکش آسفالت راه های استان در این مدت لکه گیری شده است.

پرورشی خرم ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ، حراست و نگهداری، تعریض و هرگونه فعالیت های مرتبط با آن را به این اداره کل محول شده و بدیهی است ایمن کردن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این مسئول تأکید کرد: هدف نگهداری راه، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

گفتنی است، در استان همدان 5 هزار و 400 کیلومتر راه وجود دارد.

انتهای پیام/ د 

جاده های استان همدان روکش آسفالت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۲۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان در سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت و روکش کردن راه‌های برون شهری و فرعی را منعقد کردیم که یکی از آن‌ها کمربندی است و با ۵۰ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید.

سید حمزه روح‌الامینی شامگاه ششم اردیبهشت ماه در سفر به رفسنجان و دیدار با فرماندار، اظهار کرد: از لحاظ خرابی راه‌های روستایی، سیرجان و شهربابک جزء بدترین شهرستان‌های استان هستند که راه‌های روستایی آنها نیازمند روکش است.

وی افزود: تمام تلاش ما روکش دار کردن راه‌های روستایی استان کرمان است لذا سال قبل چندین هزار میلیارد تومان صرف روکش کردن آسفالت راه‌های روستایی استان شده است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان هم بیش از ۶ پروژه آسفالت و روکش تعریف کردیم لذا ۳۰ کیلومتر راه‌های نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت می‌شود.

معاون مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد تعدادی از راه‌های روستایی رفسنجان از جمله جنت‌آباد، بهرامی، اودرج و فتح آباد به میزان ۱۴ کیلومتر، گفت: امسال نیز چند پروژه روکش آسفالت را در رفسنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شروع کردیم و پروژه رفسنجان تا کبوترخان از جمله آن‌هاست که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۱ درصد راه‌های استان کرمان در رفسنجان وجود دارد، گفت: محورهای نوق و داوران از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان به شمار می‌روند و مرگ و میر در این دو محور باید کاهشی شود.

حسین رضایی افزود: جاده‌های فرعی شهرستان دارای مشکل هستند و نیازمند روکش آسفالت و ساماندهی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • آغاز روکش آسفالت آزادراه تهران کرج قزوین
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود