Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ جلسه هماهنگی جهت تامین مالی ساخت یک دستگاه زباله سوز بیمارستانی برای شهرداری اراک با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، شهردار و محمدی عضو شورای اسلامی شهر اراک و نمایندگان شرکت ماشین سازی برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در رابطه با ساخت دستگاه زباله سوز در اراک گفت: تعاملات لازم جهت ساخت ماشین زباله سوز با شرکت ماشین سازی اراک صورت گرفته و با تامین هزینه مربوطه کار ساخت آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زندیه وکیلی گفت: هزینه ساخت ماشین زباله سوز در شرکت ماشین سازی اراک حدود پانزده میلیارد تومان است که قرار شد پیگیری لازم در خصوص تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز و تسهیلات مربوطه از طریق وزارت کشور انجام گردد.
وی تصریح کرد: برای ساخت ماشین زباله سوز بیمارستانی ، هیچ گونه وجهی از مراکز درمانی دریافت نمی شود بلکه بعد از ساخت و راه اندازی ماشین زباله سوز، مراکز درمانی و مطب های پزشکی براساس زباله های تولیدی ، هزینه پرداخت خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی ابراز داشت: در حال حاضر شهرداری اراک براساس قرار دادی که با پیمانکار منعقد کرده، پسماندهای عفونی مطب ها را جمع آوری، بی خطرسازی و امحاء می کند.
زندیه وکیلی با ابراز این مطلب که هم اکنون در هیچ جای کشور از این نوع دستگاه زباله سوز استفاده نمی شود ، گفت:
انشاالله با ساخت و راه اندازی دستگاه زباله سوز توسط شرکت ماشین سازی اراک با رعایت تمام شرایط زیست محیطی و تولید برق از فرآیند انجام کار؛ شهر اراک در سطح کشور در این خصوص بهترین خواهد بود.
وی با اشاره به این مطلب که هر پسماند مراکز درمانی لزوما عفونی نیست؛ اضافه کرد: با استفاده از دستگاه زباله سوز ، نگرانیهایی که وجود دارد ازجمله اینکه آیا پسماندهای عفونی بطور کامل از سایر پسماندهای مراکز درمانی تفکیک می شود؟ برطرف خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شهرداری اراک ماشین سازی زباله سوز اراک زباله سوز بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان