Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست صمیمی دبیران تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی و مسئولان کانون‌های دفتر نهاد این دانشگاه شامگاه روز گذشته، 21 مهرماه در سالن کنفرانس مهمان‌سرای دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسنی، رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: دانشجویان قلب تپنده دانشگاه و تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی موتور پیشران برنامه‌های فرهنگی هستند چراکه دانشگاه با حضور دانشجو معنا پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات دانشجویان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه مسائل دینی، آسیب‌های حاکی از غفلت را تشریح کرد و افزود: تبلیغات منفی دشمنان علیه دین مبین اسلام در فضای مجازی قلب پاک جوانان امروز را مورد هدف شوم خود قرار داده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه مشکلات موجود نباید ما را دلسرد کند، تصریح کرد: حضرت زینب کبری(س) بعد از واقعه عاشورا با تمام توان ایستادگی کرد و نهضت حسینی را احیا کرد.
وی اهمیت خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: انقلاب اسلامی تنها کشور پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) است که کشتی این انقلاب با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری به ساحل عزت و اقتدار هدایت می‌شود.
حجت‌الاسلام ضمن توصیه‌هایی به مسئولان تشکل‌ها و کانون‌ها با دعوت از خانواده‌های معظم شهدا جهت حضور در دانشگاه و بهره‌مندی دانشجویان از محضر آن عزیزان و سرمایه‌گذاری در بخش‌های قرآنی را مورد تأکید قرار داد.
یادآور می‌شود، دبیران تشکل‌های اسلامی دانشجویان و مسئولان کانون‌های دفتر نهاد این دانشگاه نقطه نظرات خود را مطرح کردند.
بهزاد زارع
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دانشجویان خانواده شهدا دانشگاه سرمایه گذاری بخش های قرآنی ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سنجربگی گفت: با برگزاری این مانور‌ها و با بالا بردن توان عملیاتی تیم‌ها و ایجاد انسجام بین اعضا می‌توان پاسخگویی مناسبی برای مقابله با بحران داشت.

او افزود: حضور تیم‌های درمانی در مانور‌های باعث می‌شود نقاط قوت و ضعف را بررسی کنند تا بتوانند در شرایط اضطراری از آمادگی کامل برخوردار باشند و در میدان‌های عملیاتی پاسخگوی نیاز‌های مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان افزود: مانور تیم‌های درمان اضطراری در روستای نیر با حضور تیم‌های درمان اضطراری شهرستان‌های بهار و رزن و روستای شوند با حضور شعب فامنین و کبودراهنگ برگزار شد.

سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: افزون بر ۶۰۰ نفر از مردم روستا‌های نیر و شوند از خدمات بهداشتی، درمانی، سلامت محور، پزشکی، مامایی، روانشناسی، پرستاری، بینایی سنجی، تجویز داروی رایگان، کنترل فشار خون، تغذیه و آموزش بهره‌مند شدند.

 

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر