Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@12:38:10 GMT

اقدام به قتل سگ خانگی برای یک زوج دردسرساز شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۱۳۵

اقدام به قتل سگ خانگی برای یک زوج دردسرساز شد+ عکس

رکنا: گران بودن گوشت سگ در برخی از رستوران های نیوجرسی باعث شد زوجی به اتهام قتل به زندان بروند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زوجی در نیوجرسی به اتهام اقدام برای قتل Murder سگشان دستگیر شدند.

به گفته سازمان حفاظت از حیوانات، این زوج زمانی که متوجه شدند گوشت سگشان با ارزش است و قیمت بالایی در برخی از رستوران های چینی دارد اقدام به قتل او کردند تا با فروش گوشت سگ پول هنگفتی به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش پلیس، این زوج زمانی که قصد شلیک به سگ بیچاره را در حیاط خانه داشتند توسط همسایه‌شان که شاهد این ماجرا بود دستگیر و به پلیس Police تحویل داده شدند.

ماموران پلیس پس از انتقال سگ به سازمان حفاظت از حیوانات این زوج شیطان Evil صفت را به اداره پلیس ارجاع دادند.

در حال حاضر دو متهم در بازداشت هستند تا جلسه دادگاه برای این اقدام کثیفشان برگزار شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

 

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا رسوایی اخلاقی بیل کلینتون در مرحله جدید! + عکس و جزییات قتل عام 1200 نفر بخاطر جام جهانی قطر! + جزییات تکاندهنده جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس 2 ساعت جستجوی جسد زن ثروتمند مدفون شده در خانه ویلایی مرد تهرانی / سهیلا زنده بود ! + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس شوهر تینا وقتی سلبریتی شد زنان دیگر را به او ترجیح داد! دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس مرگ مرموز آقای بازیگر 2 زنه در آبادان +عکس کشته شدن دانش آموز هرمزگانی با سقوط حلقه فرسوده بسکتبال فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم آیا قالیباف از کشور خارج شده است؟ + تصاویر برادر بن سلمان قاتل است! نوعروس 20 ساله راز شوهر قاتلش را لو داد / مهسا ناچار بود شب ها در کنار قاتل بخوابد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قتل Murder پلیس Police شیطان Evil اخبار حوادث قتل گوشت سگ عکس نیوجرسی عکس ایران فیلم روزنامه تهران زن قتل تروریست مشهور جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد

رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش که اقدام به تیراندازی طی درگیری در فرحزاد تهران کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور