Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد شجاعی، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در کمیته هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین با اشاره به آمار جان باختگان حوادث ترافیکی در پنج ماهه نخست سال جاری گفت: در فروردین ماه امسال 12.1 درصد نسبت به سال گذشته افزایش جان باختگان را داشتیم، اما این آمار در اردیبهشت ماه سه درصد کاهش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین درماه‌های بعدی یعنی تیر و مرداد نیز با کاهش جان باختگان حوادث جاده‌ای مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه در کل 1.7 درصد نسبت به سال گذشته طی پنج ماهه سال جاری افزایش جان باختگان را در جاده‌های کشور داشتیم گفت: طی مردادماه امسال 1566 نفر در تصادفات  کشته شدند که نسبت به مرداد سال گذشته 1.1 درصد کاهش جان‌باختگان را شاهد بودیم.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور تشریح کرد: طی پنج ماهه امسال بر اساس رقم مطلق که در آن افزایش خودروها و جمعیت را در نظر نگرفتیم 7062 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند و همان طور که گفتم این رقم نسبت به سال قبلی 1.7 درصد افزایش داشته است.

شجاعی با اشاره به استان‌هایی که بیشترین آمار کشته‌شدگان جاده‌ای در پنج ماهه نخست سال جاری داشتند یادآور شد: در پنج ماهه امسال بیشترین کشته‌ها را در استان‌های فارس، تهران، کرمان، اصفهان بوده است و کمترین کشته‌ها نیز متعلق به استان‌های ایلام، اردبیل و خراسان جنوبی بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • عکس | بیشترین تا کمترین نرخ جریمه‌ های رانندگی
  • افزایش شمار جان باختگان بارندگی شدید در برزیل
  • شهرستان جم ‌رکورددار بارش‌های استان بوشهر شد
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارندگی در خوزستان
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت