Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@14:23:03 GMT

توصیه نخست‌وزیر سابق قطر به مسئولان سعودی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۴۲۳

به گزارش ایلنا به نقل از رای‌الیوم، «حمد بن‌جاسم بن‌جبر آل‌ثانی» نخست‌وزیر سابق قطر، روز شنبه سلسله توییت‌هایی را درباره عربستان سعودی و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس منتشر کرد.

حمد بن‌جاسم گفت: «امیدوارم، همان‌گونه که قبلا نیز آرزو داشتم، برادران در پادشاهی سعودی در چگونگی تعامل با مسائل خارجی و داخلی به شیوه‌ای بازنگری کنند که حکمت و مسئولیت‌پذیری بر آن حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهای عربی خلیج (فارس) به پادشاهی سعودی نیاز دارند و امیدوارم که هیچ بدی و خدشه‌ای به این پادشاهی وارد نشود؛ چرا که ثبات پادشاهی سعودی ثبات منطقه است، هر چند آنها عکس این مسئله را برای کشورم آرزو می‌کنند».

وی افزود: «مسئولان سعودی باید به این مساله بیندیشند که دوستانشان در کجا قرار دارند، گویی بر روی سرشان پرنده است. آنچه دوست دارم پس از چهار سال بگویم این است که مسئولان سعودی خودشان را از درون محاسبه کنند که چه چیزی به دست آورده‌ و چه چیزی را از دست داده‌اند، بازگشت به حق یک فضیلت است. باید یک گشایش داخلی و خارجی در سیاست برادران ایجاد شود».

نخست‌وزیر سابق قطر اضافه کرد: «اینکه یک مسئول در اشتباهاتش بازنگری کند، عیب نیست، بلکه عیب، سرسختی، لجبازی و تکرار اشتباهات است. من دوست ندارم که از برادر بزرگ‌تر به دلیل برخی سیاست‌های نسنجیده باج‌خواهی شود. مدیریت کشور ایجاب می‌کند که با یک دست نسازیم و با دست دیگر خراب نکنیم».

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حمد بن جاسم جمال خاشقجی نخست وزیر سابق قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا

وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی (OIC) با فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

 دیدار قبلی امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند 1402 در جده و در جریان اجلاس فوق العاده OIC به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شده بود.

گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مصر در گامبیاامیرعبداللهیان عازم گامبیا شدنشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌ بن‌ فرحان در گامبیا
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل‌بن‌فرحان در گامبیا
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان با یکدیگر دیدار کردند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند