Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر-گروه استان‌ها: لیگ دسته دوم فوتبال کشور تا به این هفته برای تیم‌های همدانی حاضر در این رقابت‌ها خوب پیش نرفته؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در گروه الف بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشته و با بدشانسی و اشتباهات داوری امتیازات حساسی را در ابتدای فصل از دست داده است.

کسب ۵ امتیاز در ۵ بازی

شهرداریچی های همدانی در ۵ هفته گذشته دو شکست برابر چوکا تالش و مقاومت تهران، دو تساوی برای سردار بوکان، کاسپین قزوین و یک پیروزی خانگی برابر استقلال اهواز کسب کرده‌اند و با ۵ امتیاز در رده هشتم این رقابت‌ها قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بااین حال این تیم یکی از امیدهای اصلی هواداران و مردم همدان برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است اما ضعف چند مهره ازجمله یک هافبک بازی‌ساز و یک مهاجم تمام‌کننده تا به این هفته به شدت در تیم فوتبال شهرداری همدان حس می‌شود و باید دید در ادامه کار کادر فنی این تیم چه راهکارهایی برای رفع ضعف این دو مهره در پیش خواهند گرفت.

مشکلات مالی و عدم پرداخت قراردادهای بازیکنان حواشی ریز و درشتی ایجاد کرده است هرچند گویا مشکلات مالی و عدم پرداخت قراردادهای بازیکنان نیز باعث حواشی ریز و درشتی کنار این تیم کرده که باید مدیریت تیم فوتبال شهرداری همدان و مسئولان این تیم از شهردار و شورای شهر با تزریق به‌موقع پول در هفته‌های ابتدایی انگیزه بازیکنان را چندین برابر کنند تا در این هفته‌های ابتدای تیم بتواند امتیازات حساس را جمع کند.

طبق بررسی های انجام شده در حالی که به ششمین هفته بازی های لیگ دسته ۲ رسیده ایم تاکنون هیچ مبلغی از قرارداد مالی بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان پرداخت نشده در حالی که براساس قرارداد باید تا این لحظه ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت می شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مدیران دست اندرکار تیم فوتبال شهرداری همدان قول داده بودند تا هفته چهارم و قبل از بازی تیم شهرداری همدان برابر مقاومت حداقل ۱۰ درصد قراردادها را پرداخت کنند اما این وعده نیز محقق نشده است.

تیم فوتبال شهرداری همدان حتی یک درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده است

طبق بررسی های بیشتر آنچه مشهود است اینکه درحالی تیم فوتبال شهرداری همدان تاکنون حتی یک درصد از مبلغ قراردادی خود را دریافت نکرده اند که بیشتر تیم های حاضر در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور از ۵ تا ۲۰ درصد مبلغ قراردادهای بازیکنان خود را پرداخت کرده اند.

آنچه مسلم است این رویه در روند ناموفق بودن تیم فوتبال شهرداری همدان موثر است چراکه بازیکنی که حدود ۳ ماه از شروع بازی هایش با تیم گذشته اما حتی یک ریال هم دریافت نکرده انگیزه ای برای بازی بهتر در خود نمی بیند.

وعده هایی که عملی نمی‌شود

از سوی دیگر به جدول کسب امتیازها که نگاه می کنیم تیم شهرداری همدان با وجودی که ۵ امتیاز دارد اما این ۵ امتیاز را از یک برد و ۲ مساوی خارج از خانه کسب کرده که طبق قرارداد مشمول پاداش می شود که متاسفانه این پاداش هم پرداخت نشده است.

تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی که در هفته گذشته؛ دیدار خود را نسبت به سایر تیم‌ها ۳ روز دیرتر برگزار کرد با برنامه‌ریزی فدراسیون در کمتر از ۹۵ ساعت یک بازی سنگین با بعد مسافت بسیار دور را تجربه خواهد کرد.

به هر حال تیم شهرداری همدان روز جمعه به تهران سفر کرد و از تهران با قطار به کرمان اعزام شد و از آنجا با اتوبوس راهی بم شد؛ سفری که قطعاً خستگی را در ساق‌های بازیکنان چندین برابر کرده و با تمام این شرایط باید در یک دیدار سنگین برابر همنام خود شهرداری بم به میدان برود.

فرصت‌های گل را از دست می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار مهر همدان با اشاره به شکست هفته گذشته شهرداری همدان برابر مقاومت تهران اظهار داشت: دیدار هفته پنجم ما برابر تیم فوتبال مقاومت تهران ضعیف‌ترین بازی ما در هفته‌های گذشته بود چراکه در نیمه اول بسیار بدتر بازی کردیم که دلایل فنی دارد و متأسفانه در بدترین زمان ممکن هم گل دریافت کردیم.

بابک صمدیان افزود: همچنین داور در صحنه گلی که ما دریافت کردیم کاملاً تأثیرگذار بود چراکه قبل از گل بر روی بازیکن ما در داخل محوطه جریمه خطا صورت گرفت و داور این خطا را اعلام نکرد و بازیکنان ما هم بی‌تجربگی کردند و توپ را بیرون نزدند و از طرفی بازیکنان تیم مقاومت نیز فوتبال جوانمردانه را رعایت نکردند و همین گل تمام برنامه‌های ما را در ثانیه آخر نیمه اول به هم ریخت.

وی بابیان اینکه در نیم دوم یک بازی یک‌طرفه را شاهد بودیم، گفت: در نیمه دوم توپ و مالکیت زمین کاملاً در اختیار ما بود و موقعیت‌های بسیار زیادی نیز بر روی دروازه تیم مقامت خلق کردیم اما با بی‌دقتی مهاجمان و عملکرد خوب دفاع و دروازه‌بان مقاومت نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم.

صمدیان عنوان کرد: استرس بازیکنان ما برای جبران گل باعث شد تا شاهد بازی احساسی باشیم و نتوانیم از موقعیت‌های ۱۰۰ در صد گل خود به خوبی استفاده کنیم هرچه هم ما بگویم شکست تلخ را خوردیم ما نباید در همدان می‌باختیم که متأسفانه باختیم.

تیم فوتبال شهرداری بم از مدعیان لیگ دسته دوم است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به نقاط ضعف تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: ما بازیکنی که خلاقیت کامل داشته باشد و بتواند در لحظات بحرانی تیم را نجات بدهد نداریم و در بحث گلزنی نیز بازیکنانی که در موقعیت‌های نصف و نیمه بتواند یک گل بسازدنداریم.

وی عنوان کرد: ما فرصت‌های گل بی‌شماری در ۵ هفته گذشته خلق کردیم و موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم و باید به دنبال جبران این نقاط ضعف باشیم.

صمدیان با اشاره به دیدار این هفته برابر شهرداری بم گفت: عدم برنامه‌ریزی صحیح فدراسیون باعث شده ما به فاصله ۳ روز از بازی با تیم فوتبال مقاومت تهران؛ در یک بازی سنگین و با فاصله ۲ هزار ۶۰۰ کیلومتر دورتر از همدان به مصاف شهرداری بم برویم.

بازی آسانی نخواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان: شهرداری بم نیز تیم قدرتمندی است و قطعاً در زمین خود برای پیروزی به میدان خواهد بود و یک از تیم‌های مدعی محسوب می‌شود و بازی آسانی در این دیدار نخواهیم داشت.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر طولانی این تیم برای دیدار با شهرداری بم اظهار داشت: متأسفانه با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال در کمتر از ۹۵ ساعت یک بازی سنگین با بعد مسافت وحشتناک را باید در بم برگزار کنیم.

فرشید گل محمدی افزود: سفری که سختی، ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتری آن را طی ۳ روز بازیکنان تحمل کرده‌اند و قطعاً خستگی مفرط سوغاتی ما از رهاورد شهرداری بم خواهد بود.

وی بابیان اینکه امیدواریم با دست پر از این دیدار خارج شویم، گفت: به‌طور قطع با تمام سختی‌هایی که تحمل کرده‌ایم تا به بم برسیم کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند تا بتوانند امتیازی شیرینی را در این نبرد سخت کسب کنند.

۳ بازیکن مصدوم داریم

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه ۳ بازیکن تیم فوتبال شهرداری همدان مصدوم هستند، عنوان کرد: امیدواریم با دعای خیر مردم همدان و هواداران و توکل بر خدا دست پر به همدان بازگردیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری همدان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در یک دیدار خارج از خانه روز یکشنبه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۵ به مصاف شهرداری بم می‌رود که قضاوت این دیدار بر عهده احمد مرشدی و کمک‌ها ناصر رحیمی، بلال رئیسی و داور چهارم روح‌الله قربانیان خواهد بود.

کد خبر 4429277

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال کشور اربعین ۹۷ خبرگزاری مهر کرمانشاه اربعین 97 اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی این تیم که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کار خود ادامه دهد، وعده‌ای امیدوار کننده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در ملاقاتی که ژاوی با دکو مدیرورزشی باشگاه بارسلونا قبل از رفتن به منزل خوان لاپورتا جهت اعلام تصمیمش برای ماندن روی نیمکت بارسلونا داشت، آنها درباره آینده صحبت‌هایی داشتند. در حالت عادی این اتفاق جدیدی نیست، چرا که به طور معمول مدیریت ورزشی باشگاه و کادر فنی آن با یکدیگر درباره برنامه‌های آینده تیم صحبت می‌کنند. این بار اما دکو وعده‌هایی برای ژاوی داشت که لاپورتا هم آن را تأیید کرد.

در واقع یکی از دلایلی که ژاوی به ماندن در بارسلونا تا پایان قراردادش یعنی تابستان سال 2025 رضایت داد، همین وعده‌ها بود. مهمترین دغدغه کاپیتان پیشین بارسایی‌ها محدودیت‌های مالی باشگاه برای خرید مهره‌های موردنظرش در تابستان امسال بود اما لاپورتا در جلسه‌اش با ژاوی به او اطمینان خاطر داد که با وجود مشکلات اقتصادی، در پایان فصل جاری خریدهای مهمی برای تقویت تیمش صورت خواهد گرفت.

وعده‌های لاپورتا به ژاوی اما مستلزم وقوع یکسری اتفاقات خاص است که بدون شک مهمترین آنها فروش برخی از بازیکنان تیم با ارقامی است که خزانه باشگاه را به اندازه هزینه خرید بازیکنان جدید پر کند. حتی به فرض موفقیت در فروش بازیکنان با ارقامی ایده‌آل، بارسلونا برای اینکه مجاز به سرمایه‌گذاری یک درصد از رقم فروش‌هایش برای خرید شود، ابتدا باید حساب‌های مالی‌اش را تراز کند. یکی از راه‌هایی که لاپورتا باید انجام دهد اما اجرایی شدن‌ آن مشخص نیست، مذاکره مجدد با شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایکی برای عقد قراردادی جدید است.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

رئیس کاتالان‌ها در نشست مطبوعاتی اعلام خبر ماندن ژاوی، گفت: ما می‌خواهم بهترین قرارداد بازار را داشته باشیم». تنها در صورتی که این اتفاق یا نظیر آن رخ دهد که منجر به تراز شدن حساب‌های مالی باشگاه شود، بارسلونا مشمول قانون «یک در ازای یک» لالیگا برای خرید بازیکن خواهد شد. آخرین قرارداد نایکی و بارسلونا سال 2018 بسته شد و این قرارداد تا سال 2028 اعتبار دارد. گفته می‌شد که به موجب این قرارداد بارسلونا سالانه 105 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که البته در اواخر سال گذشته برخی منابع خبری اعلام کردند این رقم 85 میلیون یورو است. با این اوصاف لاپورتا امیدوار است که بتواند شرکت آمریکایی را متقاعد کند در فاصله 4 سال مانده به پایان قرارداد فی‌مابین، قراردادی جدید با کاتالان‌ها امضا کند.

ژاوی در شرایطی که به وعده‌های لاپورتا دل بسته است که به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا تحقق آنها وجود دارد. بارسلونا نقشه راه برای اجرای پروژه برنده‌اش را دارد اما اینکه آیا این نقشه تا آغاز اردوهای پیش فصل و شروع مجدد ژاوی و شاگردان برای فصل بعد، منجر به تحقق وعده‌های لاپورتا شود مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها