Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نسبت به احداث مجتمع تجاری در جوار آرامگاه حافظ واکنش نشان داد و خواستار ممانعت مسئولان از ایجاد چنین مجموعه ای شد.

‌به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، سید احمدرضا دستغیب، ضمن بازدید از مجموعه حافظیه، از احداث مجتمع تجاری در محوطه باغ موزه مشاهیر در ضلع‌شمالی حافظیه ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستغیب گفت: قرار بود در اطراف مجموعه تاریخی گردشگری حافظیه و باغ‌های جهان نما و باغ ملی، پردیس گردشگری با هدف جذب گردشگر و افزایش مساحت مجموعه گردشگری حافظیه  با عنوان «باغ موزه‌مشاهیر» احداث شود اما روند فعلی نشان می‌دهد که مجموعه‌ای تجاری در حال احداث است‌.

وی ادامه داد:  مجموعه تجاری در حاشیه آرامگاه حافظ که با تملک منازل مسکونی اطراف آن در حال احداث است، به هویت تاریخی و فرهنگی منطقه و مجموعه حافظیه آسیب جدی وارد می‌کند‌.

دستغیب ادامه داد: آرامگاه حافظ در منطقه‌ای با هویت عرفانی و منزه از مسائل تجاری احداث شده و در ضلع شرقی آن نیز دانشکده ادبیات دانشگاه شیراز و در ضلع جنوبی به حرم علی بن حمزه موسی الکاظم منتهی می‌شود که از دیرباز این مجموعه برای مردم شیراز، فضای عرفانی و معنوی به همراه داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: به نظر می‌رسد سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با تغییر سلیقه و ذائقه نسبت به حفظ بناهای تاریخی و فرهنگی در شهر شیراز بی‌توجه شده و به مسائل اقتصادی و تجاری روی آورده‌ است.

دستغیب با ابراز تاسف از ساخت مجتمع تجاری در جوار حافظیه از استاندار فارس و نمایندگان مردم شیراز در خانه ملت خواست مانع از احداث مجتمع تجاری در جوار حافظیه با سازه‌های بتنی نامناسب شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام حافظیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم افتتاح مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی شهید مدافع حرم علیرضا قبادی دانشگاه آزاد اسلامی البرز با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در واحد کرج برگزار شد.

دکتر طهرانچی ضمن بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی با جمعی از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و فناوران به گفت‌وگو پرداخت.

این مجتمع با مساحت ۳۹۰۰ متر مربع دربرگیرنده مجموعه آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، مرجع و همکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و مشتمل بر ۵۱ فضای آزمایشگاهی تحقیقاتی است که در ۷ گروه مختلف ساماندهی شده‌اند.

برق، الکترونیک، هوش مصنوعی، فناوری‌های نوین، شیمی، کشاورزی، کشت بافت، محیط زیست، غذا و دارو، مجموعه کارگاه‌های طراحی و دوخت و تحقیقاتی پزشکی از جمله مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این مجموعه آزمایشگاهی است.

گفتنی است ۲۰ عضو هیأت علمی، منتورینگ مجتمع شهید قبادی را در کنار ۳۲ کارشناس آزمایشگاه‌ بر عهده دارند و تمامی فعالیت‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی استان البرز در قالب ۱۱ آزمایشگاه همکار سازمان‌ها در این مجموعه آزمایشگاهی تحقیقاتی فعالیت انجام می‌شود.
همچنین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه برنامه‌های خود از مهدکودک سمای واحد کرج بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229098 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز