Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت که در جریان سیل اخیر بیش از 24 میلیارد ریال به مراکز آموزشی استان خسارت وارد شد.

عسکری نیکزاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان سیل اخیر مازندران تعدادی از مدارس در شهرهای رامسر، تنکابن، عباس آباد، نوشهر، چالوس، قائمشهر، کجور، بابل، جویبار، نکا، سیمرغ، کلاردشت، چمستان و بهشهر دچار آبگرفتگی و خسارت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد واحدهای آموزشی خسارت دیده را 106 واحد اعلام کرد و گفت که بیشترین آن در شهرستان تنکابن با 20 واحد بوده است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران آسیب های این مدارس را شامل تخریب حیاط، انبار و دیوار، آبگرفتگی ساختمان موتورخانه و تجهیزات کلاس و سرویس های بهداشتی عنوان کرد.
نیکزاد با اشاره به اینکه اکنون بیشتر این مدارس به فعالیت عادی باز گشتند، افزود: خسارت وارده به این واحدهای آموزشی از سوی بیمه و محل اعتباری استانداری جبران خواهد شد.
بارش شدید باران به همراه سیل در روزهای جمعه و شنبه هفته گذشته در مازندران که در 20 سال اخیر سابقه نداشت، صدها میلیارد ریال به بخش های مختلف در استان خسارت وارد کرد.
عمده ترین این خسارات تخریب راه های ارتباطی استان مازندران بود که بیش از هزار میلیارد ریال خسارت دیدند و 40 پل ارتباطی نیز آسیب دید که 12 دهنه کاملا تخریب شد.
بر اساس گزارش هواشناسی مازندران میزان بارندگی ها بیش از 260 میلیمتر بود که در 2 دهه اخیر سابقه نداشت.
7335/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد خسارت مدارس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد خانچی در گفتگو با خبر ۱۰:۴۵ دقیقه شبکه خوزستان افزود: با توجه به پیش بینی هوشناسی باران در استان اقدامات لازم از سوی دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش‌ها در شهرستان اندیمشک بوده است،   افزود: تاکنون گزارشی از خسارت‌های احتمالی این بارش‌ها دریافت نشده است.

وی ادامه داد: همچنین تردد در مسیر‌های استان در حال انجام می‌باشد و تمامی محور‌های استان باز می‌باشد.

 

دیگر خبرها

  • باران یک‌هزار کیلومتر راه عشایری ایلام را تخریب کرد
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سامان تخریب شد
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه