Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:58:55 GMT

بیش از هشت هزار پرونده قضایی به سازش ختم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۴۷۰۱

بیش از هشت هزار پرونده قضایی به سازش ختم شد

کرمانشاه - ایرنا - رئیس کل شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: هشت هزار و 648 فقره پرونده قضایی در نیمه نخست امسال در شوراهای حل اختلاف استان به صلح و سازش ختم شد.

روابط عمومی شورای حل اختلاف کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از جبار تجری اعلام کرد: در این مدت 43 هزار و 790 فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف استان ارجاع داده شده که از این تعداد 43 هزار و 726 فقره مختومه و هشت هزار و 648 فقره به صلح و سازش ختم شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی ، 112 شعبه شهری و 37 شعبه روستایی شورای حل اختلاف در استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
رئیس کل شورای حل اختلاف استان کرمانشاه افزود: شورای حل اختلاف استان برای به سازش ختم کردن پرونده ها از ظرفیت بزرگان، معتمدان و افراد مورد وثوق شهر‌ها، بخش‌ها و روستا‌ها استفاده می کند.
به گفته رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ، در چهار سال گذشته حجم پرونده های ورودی استان کرمانشاه از 117 هزار پرونده به 76 هزار فقره کاهش یافته که تلاش می شود امسال این تعداد به کمتر از 70 هزار فقره برسد.
براساس اعلام محمدرضا عدالتخواه ، ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه که از زیرمجموعه شورای حل اختلاف است در یکسال گذشته از مجموع 220 فقره پرونده قتل عمد 90 فقره را به اصلاح منتج کرده است.
7445/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پرونده قضايي صلح قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۴۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • استفاده ۷۸ درصدی از سامانه ارجاع پرونده به کارشناسان
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • جذب نزدیک به ۴۰ قاضی برای تقویت کادر قضایی آذربایجان غربی
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • رئیس دیوان عالی کشور: حکم پرونده قضایی هشت مهر زاهدان صادر شده است
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه