Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@20:42:42 GMT

ناکامی در جاکارتا دلایل زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۵۵۱۹


الهه احمدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: مسابقات قهرمانی کشور همیشه سطح بسیار بالایی دارد و هم اکنون با توجه به اینکه شاهد تغییراتی در نمره دهی مسابقات هستیم رکوردها افزایش یافته و رقابتها نزدیکتر شده است.این در حالیست که تعداد مسابقات در رشته 10 متر در یک سال گذشته بیشتر شده و همین مسئله رقابتها را بهم نزدیکتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قهرمان کشوری بعد از بازی های آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی کره برگزار شد. برای تیراندازانی که عضو تیم ملی هستند چنین شرایطی خاص نیست زیرا آنها دائما در حال مسابقه دادن هستند و هر مسابقه ای را مهم می شمارند. اما شاید این شرایط برای تیراندازانی که عضو تیم ملی نیستند متفاوت باشد و اینکه چه مسابقه ای و در چه زمانی برگزار شود با اهمیت قلمداد شود. در هر شرایط و مسابقه ای تیرانداز باید با همه توان خود در مسابقات حاضر شود و برای کسب بهترین نتیجه تلاش کند.


وی در خصوص نتایج ضعیفی که در بازی های آسیایی کسب شد گفت: بطور حتم نمی توان در یک یا دو جمله دلایل مربوط به این مسئله بیان کرد. واقعیت این است که ما در مقایسه با دوره های قبل پیشرفت زیادی کردیم. کما اینکه در دوره قبل 3 فینالیست داشتیم اما در این دوره بجز تپانچه مردان در همه رشته ها تیراندازان ما فینالیست شدند. این موضوع نشان دهنده این است که تیراندازی پیشرفت بسیار خوبی داشته است. اما گرفتن مدال موضوع دیگریست که به انتظارات جامعه از ورزشکاران مربوط می شود.
احمدی افزود: واقعیت این است که تیراندازی در کشورهای دیگر آسیا به سرعت در حال رشد و پیشرفت است. بعد از المپیک ریو تنها رقیبمان در آسیا تیراندازان چینی بودند ولی حالا شرایط با گذشته فرق کرده است و پنج کشور آسیایی هستند که برای کسب مدال طلا در مسابقات همه توان خود را بکار گرفته اند.


ملی پوش تیراندازی گفت: ورزش تیراندازی در کل دنیا پیشرفت کرده است و همین مسئله باعث شده است تا رسیدن به مدال طلای مسابقات سخت تر شود. واکاوی اینکه چرا تیراندازان ما در بازی های آسیایی در کسب مدال موفق نبودند بسیار مهم است و بررسی آن نیاز به مسائل پیچیده و ریزی دارد. در این خصوص باید همه کارشناسان جمع شوند و علت را بررسی کنند. ممکن است بینان کردن یک جمله باعث ایجاد سوتفاهم های بسیاری شود. دلایل زیادی وجود دارد که با وجود این همه فینالیست در بازی های آسیایی تیراندازان ایرانی در رسیدن به مدال ناکام بودند. این دلایل باید بررسی شود تا در رقابتهای آینده شاهد پیشرفت و موفقیت تیراندازان باشیم.

­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تیراندازی احمدی بازیهای آسیایی تفنگ 10 متر مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • دلایل دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو/ انتظارات را برآورده نکردند
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید