Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مسابقات رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق از عصر امروز، 22 مهر رأس ساعت 15:30 در دو سالن خیام و تالار مجتمع کوه نور برگزار می‌شود.
اسامی فینالیست‌های قرائت ترتیل بدین شرح است؛ خدیجه دیاری بیدگلی از قم، نجمه رضا‌نژاد از قم، فهمیه اصغرزاده از کرمان، طاهره عبداللهی از قزوین، سنا منبوهی از خوزستان، فرزانه صادقی از گیلان، مریم فتحی‌زاده از البرز، مرضیه پور‌تیمور از ایلام، فرزانه کلالی از خراسان رضوی، ندا مرادی از تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسامی فینالیست‌های قرائت تحقیق هم به این ترتیب است؛ نسیبه کرمی پارسا از قم، عادله شیخی از مرکزی، مریم سمایی از البرز، زهرا سهرابی از کرمانشاه، فاطمه رحمدار از قم، مرضیه میرزایی پور از خراسان رضوی، ثمین کرم از کرمانشاه، عاطفه ناصح از گیلان و ام‌البنین طالبی از آذربایجان شرقی.
یادآور می‌شود؛ چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از دهم مهرماه در اراک آغاز شده و تا 23 مهر ادامه دارد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی میزبانی اراک میزبانی استان مرکزی میزبانی کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۶۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • ۸ درصد شرکت‌کنندگان کنکور از خراسان رضوی هستند
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد