Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@03:59:51 GMT

پسری زن آشنا را به گلوله بست / در جیرفت رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۱۶۷

حوادث رکنا: جوان 24 ساله ای که به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه شکاری یک زن میانسال را از پای در آورده بود ، دستگیر شد .

حسین سلامی ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: قاتل The Murderer جوانی ۲۴ ساله است که در شهریور ماه سال جاری به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه شکاری غیرمجاز زن میانسالی به نام (الف- ر ) را در روستای دوینه از توابع شهرستان جیرفت به قتل Murder رساند ه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدنبال این جنایت Crime خونین بلافاصله بازپرس ویژه قتل به همراه تیمی ازکاراگاهان پلیس Police در محل حادثه Incident حضوریافتند و درتحقیقات میدانی مشخص شد که قاتل پا به فرار Escape گذاشته است .

این مقام قضائی گفت:باتوجه به اهمیت موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار دادستانی قرار گرفت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری متهم صادر شد و سرانجام در شامگاه گذشته قاتل فراری در مخفیگاهش در سیرجان توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس دیده نشده از امام خمینی و همسرش! + جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا جزئیات هولناک خودکشی گروهی در تهرانپارس دوربین مخفی صاحبخانه، برای رسوایی مرد مستاجر + عکس دردسر خرید نوزاد از باجناق به قیمت 30 میلیون تومان ! + عکس دست درازی رئیس سابق فیفا به زن دروازه بان مشهور + عکس فیلم لحظه سلفی مرگبار یک زن و سقوط از طبقه 27 یک برج +فیلم این زنان زیبا فقط در برج معروف اجازه کار دارند ! + عکس اقدام به قتل سگ خانگی برای یک زوج دردسرساز شد+ عکس قتل عام 1200 نفر بخاطر جام جهانی قطر! + جزییات تکاندهنده تازه ترین اتفاق برای رحم های اجاره‌ای ماکارونی برای زنان خطرناک است بازیگر سینمای ایران سکته مغزی کرد + عکس بن سلمان هر کسی را که در قتل خاشقجی دست داشته است، ناپدید می‌کند برادر بن سلمان قاتل است!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قاتل The Murderer قتل Murder جنایت Crime پلیس Police حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث زن اسلحه شکاری اختلاف خانوادگی دستگیر شد یک زن عکس ایران فیلم روزنامه زن تهران مشهور تروریست قتل دوربین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد

معاون راهداری جنوب استان کرمان، گفت: به علت عملیات انفجار در محور دولت‌آباد - بحرآسمان این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است. - اخبار استانها -

اکبر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه هفته گذشته بارش‌های شدید و وقوع سیلاب را در جنوب استان کرمان داشتیم، اظهار داشت:  بازگشایی همه محورهای اصلی، فرعی و روستایی جنوب استان کرمان انجام شده است.

وی از باز بودن همه محورها در جنوب استان کرمان خبر داد و افزود: عصر امروز عملیات انفجاری را در محور دولت‌آباد - بحرآسمان در بخش ساردوئیه شهرستان جیرفت داریم.

معاون ساخت راه‌های روستایی و فرعی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با بیان اینکه این محور یکی از محورهای کوهستانی، سخت و صعب‌العبور استان است، گفت: 12 کیلومتر از این مسیر توسط اداره کل راهداری جنوب استان کرمان در دو سال گذشته اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 2 کیلومتر از این محور کوهستانی و صعب‌العبور است، افزود: با توجه به شرایط این قسمت از محور دولت‌آباد امکان تراشه‌برداری و استفاده از ماشین‌آلات راهسازی فراهم نبود، به این دلیل مجبور به عملیات انفجار در این قسمت از محور شدیم و این عملیات حدود ساعت 13 تا 15 امروز انجام می‌شود و تا اطلاع ثانوی این محور مسدود است.

سلیمانی، گفت: کسانی که قصد تردد از این محور را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین جیرفت _اسفندقه استفاده کنند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • افزایش ۱۰ درصدی نرخ چاقی در دانش‌آموزان/ جلوگیری از کم تحرکی دانش‌آموزان با مسابقات مادر دختری، پدر پسری
  • انتقال آب خام به جیرفت تا ۲ سال آینده
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • مسدودی مسیر در محور روستایی ساردوئیه جیرفت
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت