Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:25:07 GMT

فرماندار میانه: اشتغال جوانان دغدغه دولت است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۷۹۵۱

فرماندار میانه: اشتغال جوانان دغدغه دولت است

تبریز- ایرنا - معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه میانه، تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو توسعه تولید داخلی و توجه ویژه به اشتغال دانست و افزود: یکی از دغدغه های دولت و مردم افزایش فرصت های اشتغال است.

به گزارش ایرنا، محمدرضا مشایخی روز یکشنبه در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در میانه بر رفع موانع تولید و تولیدکننده تاکید کرد و گفت: با همکاری بخش خصوصی و دولتی برنامه های اقتصاد مقاومتی نتیجه بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دستگاههای اجرایی باید با تدبیر و چاره اندیشی موانع را از مقابل سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی بردارند تا این امر موجب رونق تولید، اقتصاد و اشتغال شهرستان شود.
وی گفت: با مساعدت مدیران بانکها و روسای ادارات می توان برای رفع و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گام های اساسی برداشت.
در این جلسه مشکلات 9 واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی با حضور دادستان میانه، مدیران دستگاه های خدمات رسان و بانک های عامل بررسی و در رابطه با مشکل هر یک از این واحدها، راهکار ارائه شد.
عمده مسائل مطرح شده در این جلسه، بانکها، سوخت، مسائل حوزه پایاب سدآیدوغموش و سرمایه گذاری در شهرک صنعتی شماره 2 بود.
به گزارش ایرنا، دولت با اجرای طرح های متعدد اشتغال زایی همچون اشتغال فراگیر، طرح تکاپو و کارورزی ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی را در سال جاری هدف گذاری کرده است.
3071/7231

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال آذربايجان شرقي ميانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • اظهارات رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان در مورد بورسیه صنعتی دانشجویان
  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • اشتغال زایی مستقیم ۱۴۳ هزار نفری در صنعت پتروشیمی
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر