Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@11:21:40 GMT

برگزاری همایش «سه ساله‌های حسینی» در لیکک

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۸۴۱۸

برگزاری همایش «سه ساله‌های حسینی» در لیکک

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، باقرپسنده، فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی امروز، 22 مهرماه در نشست هماهنگی همایش سه ساله‌های حسینی، پیروی از نهضت عاشورا را ضامن بقای اسلام عنوان کرد.
وی با اشاره به ضرورت حفظ و نشر فلسفه قیام عاشورا، گفت: یکی از مهمترین ابزار ترویج این فرهنگ، آشنا کردن نسل جوان با اهداف حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندهی سپاه ناحیه بهمئی اضافه کرد: ادارات، سازمان‌ها و نهادها برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این همایش تلاش و با بسیج جامعه زنان شهرستان همکاری کنند.
پسنده یادآور شد: همایش سه ساله‌های حسینی فردا دوشنبه، 23 مهرماه ساعت 9 صبح در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر لیکک برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد معارف همایش لیکک قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است

حجت الاسلام سید محمد رضا موسوی اصل مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در جمع رابطین شعب نمایندگی ولی فقیه حوزه‌های بسیج این ناحیه مقاومت سخن می‌گفت، افزود: علم همراه با ایمان باعث رشد، ترقی و پیشرفت و آبادانی کشور‌ها می‌باشد اگر این علم در اختیار اخلاق باشد دنیا آباد می‌شود.
 
این مقام روحانی در سپاه ادامه داد: شهید مطهری از پرتو علم و ایمان شخصیتی عالم بود و برای رشد بشریت قدم‌های بزرگی برداشت که همگان مدیون عالمی همچون استاد مطهری هستیم. 

او با اشاره به اینکه شکل گیری عصر رسانس در اروپا باهدف علم بدون ایمان بود که امروز همان تفکر و ایده در قالب لیبرال دموکراسی و سرمایه داری بدنبال سلایق و افکار خودشان هستند گفت: در دنیایی امروز هم همین ایدئولوژی فکری بی‌رحمانه مردم مظلوم و بیگناه کشتار می‌کنند و دم از حقوق بشر و شهروندی می‌زنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه از ۸ الی ۱۲ اردیبهشت ماه نامگذاری شده است به همین مناسبت همایش بزرگداشت هفته عقیدتی صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری باهدف تجلیل از مربیان، هادیان سیاسی ومعلمان بسیجی توسط سپاه ناحیه محمد رسول (ص) در شمال غرب شیراز برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها پای کار بیست‌ویکمین همایش پیرغلامان حسینی باشند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • تجلیل و تکریم از اساتید، مبلغان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج
  • ضرورت شایسته سالاری در دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • نقد کتاب مویه های آمو