Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: خوزستانی‌ها از اندیمشک تا کربلا موکب دارند که فقط در اندیمشک که یکی از محورهای اصلی ورودی استان است، حدود 130 موکب داریم و امسال در کشور عراق 60 موکب خوزستانی داریم که برای اولین بار در سامرا هم موکب از خوزستان حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز سه‌شنبه هفته جاری رسماً پخت‌وپز در مواکب مرزی ما آغاز می‌شود و خدمات رسانی از 5 تا 25 ماه صفر به زوار انجام خواهد شد و 6 اردوگاه فرهنگی نیز در چذابه به مساحت 23 در 25 متر برای نماز جماعت و مراسمات و همچنین استراحت زوار تدارک دیده شده است که به بسیج خوزستان، استان اصفهان، استان چهارمحال، استان کرمان و بسیج دانشجویی خوزستان واگذار شدند.

موسوی بیان داشت: مواکب پایانه مرزی چذابه به مکان جدید منتقل شدند و 216 موکب در طرح جدید به متقاضیان واگذار شد که این مواکب در مسیری به طول 3 کیلومتر جانمایی شده‌اند و در قطعات 23 در 10 متر تقسیم بندی شده‌اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان گفت: تمام مواکب چذابه فقط به مردم واگذار شدند که شرایطش به این صورت است که تا 2 سال مردم وقت دارند که موکب خود را بسازند، اگر موکبی متعهد شود هزار و 500 پرس غذا در روز بدهد، یک قطعه زمین و بیش از 2  هزار پرس 2 قطعه زمین دریافت می‌کند و تعداد بالاتر نیز 3 قطعه زمین می‌گیرند که نهایت واگذاری‌ها همین 3 قطعه است.

انتهای پیام/م

شروع پخت و پز برای زائران اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرز چذابه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، با اعلام شامگاه دوشنبه دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، فعالیت مدارس تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان روز سه‌شنبه به دلیل پیش‌بینی وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر روز دوشنبه نیز به دلیل وقوع گرد و غبار به صورت غیرحضوری برگزار شد.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به وقوع گرد و غبار در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

دیگر خبرها

  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا