Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@18:52:12 GMT

باران کوثری خطرناک‌‎تر است یا امیر تتلو؟!

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۵۹۵۹۷

باران کوثری خطرناک‌‎تر است یا امیر تتلو؟!

کیوان کثیریان در روزنامه اعتماد نوشت: «واقعا باید پرسید وقتی برخی مسئولان بلندپایه خراسان، آنقدر تسامح از خود نشان می‌دهند که دیدار با تتلو هم در برنامه‌شان قرار می‌گیرد، نمایش فیلمی با حضور باران کوثری در مشهد چقدر می‌توانند به آن‌ها لطمه بزند؟ حضور باران کوثری ضررش بیشتر است یا امیر تتلو؟»  
به گزارش اعتماد، این روز‌ها ایجاد محدودیت برای اکران فیلم‌های بدردبخور سینمای ایران چیز جدیدی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم‌ها یا باید در زمره فیلم‌های کمدی سبک و سطحی باشند که اکران خوبی بگیرند یا بی سروصدا در چند سینمای محدود اکران شوند و بسوزند و تمام شوند.   جدای از این محدودیت، بعضی فیلم‌ها البته باید محدودیت‌های مضاعفی را هم تحمل کنند. نمونه‌اش فیلم خوب و دیدنی “عرق سرد” که هم بخشی از سینماهایش را از دست داده، هم تبلیغ تلویزیونی موثر ندارد و هم برخی از اکران‌های مردمی‌اش در شهرستان‌ها لغو می‌شود. ظاهر ماجرا این است که وجود باران کوثری موجب بخشی از این تحدید‌ها شده‌است.   باران کوثری البته پیش از این‌ها نیز ممنوع‌الفعالیتی را در برهه‌های مختلف و به‌دلایل گوناگون از جمله موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی و همراهی با مردم در بزنگاه‌های مهم، تجربه کرده و بابت آن، همچنان نیز مشکلات ناعادلانه‌ای برای او وجود دارد. به هرروی او هزینه و تاوان کنشمندی‌اش را پس می‌دهد و از این حیث کاملا ارزشمند و قابل احترام است.

واقعا باید پرسید وقتی برخی مسئولان بلندپایه خراسان، آنقدر تسامح از خود نشان می‌دهند که دیدار با تتلو هم در برنامه‌شان قرار می‌گیرد، نمایش فیلمی با حضور باران کوثری در مشهد چقدر می‌توانند به آن‌ها لطمه بزند؟ حضور باران کوثری ضررش بیشتر است یا امیر تتلو؟     یا واقعا مراسم تجلیل از امیر تتلو توسط ضرغامی و رسایی، آسیب بیشتری به فرهنگ مملکت می‌زند یا مراسم اکران مردمی یک فیلم با حضور باران کوثری؟

همان سازمان صداوسیما که سال به دوازده ماه از نشان دادن چهره باران کوثری امتناع می‌کند، به راحتی فلان خانم مدل لباس عروس را روی آنتن زنده دعوت می‌کند و یا در برنامه ای، ماجرای مفتضح جمع‌آوری پول برای کودک بهبودیافته سرطانی را به بار می‌آورد. کدام بیشتر برای صدا وسیما آبروریزی به همراه دارد؟   در زمانه حاکمیت پول و سرمایه در سینمای ایران و میدان یافتن ستاره‌های بی‌ریشه حقیقی و مجازی، وجود هنرمندانی که درقبال جامعه و مردم، احساس وظیفه می‌کنند و به آن‌ها متعهدند، غنیمت است. وجود آن‌ها به نفع همه است. باور کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: باران کوثری امیر تتلو سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۵۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران

آفتاب‌‌نیوز :

در پی فعالیت سامانه بارشی فراگیر در خوزستان، شهر دزفول نیز در تاریخ ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاهد موج بارندگی شدید بود.

این بارندگی‌ها موجب بالا آمدن آب رودخانه دز در مسیر شهر دزفول شد.

با وجود بالا آمدن آب رودخانه، شهروندان همچنان با استفاده از اوقات روز تعطیل برای تفریح در کنار رودخانه حضور می‌یافتند.

در این شرایط، نیروهای آتش‌نشانی با هشدار از شهروندان می‌خواستند که به دلیل احتمال طغیان رودخانه، از حضور در حاشیه آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • شایعه تازه و عجیبی که درباره امیر تتلو پخش شد
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • علیرضا بیرانوند با آهنگ تتلو وارد صنعت مدلینگ شد؛ رخ عقاب! + فیلم
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است