Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@16:00:53 GMT

116 مداح رسمی در اردستان فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۴۶۴

116 مداح رسمی در اردستان فعالیت دارند

کاشان- ایرنا- رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان گفت: 116 نفر شامل 88 مداح آقا و 28 مداح خانم دارای شناسه به صورت رسمی در این شهرستان فعالیت می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدجواد حیدری طبا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: افزون بر 20 مداح هنوز بدون مجوز فعال هستند که این افراد نیز با نام نویسی در سامانه طوبی و دریافت شناسه مخصوص می توانند به صورت رسمی فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، 130 هیات ماه های محرم، صفر و سایر مناسبت های مذهبی در شهرستان اردستان برپا می شوند که از این میان 95 هیات مجوز فعالیت دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردستان در ادامه به آغاز مرحله های اجرایی برگزاری انتخابات کانون مداحان اشاره کرد و افزود: روز گذشته پس از تعیین اعضای ستاد، نخستین جلسه برگزار شد تا هماهنگی برای انتخابات روز نهم آذرماه انجام گیرد.
وی اضافه کرد: واجدان شرایط می توانند به همراه مدارک مورد نیاز (تصویر شناسنامه، کارت ملی و 2 قطعه عکس) برای نامزدی انتخاب پنج نفر عضو اصلی و 2 نفر علی البدل از 28 مهر تا 15 آبان به اداره تبلیغات اسلامی اردستان مراجعه کنند.
حیدری طبا عنوان کرد: نامزدها با سن 30 تا 65 سال با مدرک دیپلم و بالاتر باید دوره سطح بندی را که روز 26 مهر برگزار می شود، بگذرانند و اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها نیز 15 روز به درازا خواهد انجامید.
وی یادآور شد: روزهای اول تا هشتم آذرماه برای تبلیغات نامزدها در نظر گرفته شده است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تبليغات اسلامي مداحان اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، رئیس ستاد انتخابات خوزستان در این نشست گفت : تبلیغات نامزدها دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان باید در چارچوب قانون انجام شود .

ابوالحسن معماری افزود : در این نشست  ابهامات و سوالات  نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان در خصوص تبلیغات و مقررات انتخابات مورد بررسی قرار گرت .

همچنین در این نشست نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان برای تعیین نمایندگان دو نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • نهادینه کردن عدالت آموزشی از اهداف مجموعه مدارس «صدرا» است
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش