Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@20:51:15 GMT

فرهنگ نقدپذیری را در جامعه گسترش دهیم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۱۵۵۶

فرهنگ نقدپذیری را در جامعه گسترش دهیم

به گزارش ایكنا از فارس، صابر سهرابی، مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز، 22 مهرماه در جلسه هماهنگی اختتامیه جشنواره استانی «ابوذر» این استان با بیان اینكه برخی توقع دارند رسانه‌ها، آنچه هست را نیست جلوه دهند، گفت: برخی از مسئولان در حوزه نقد وارد نشده‌اند و واقعیت‌های جامعه را نمی‌خواهند بپذیرند و از این رو باید فرهنگ نقدپذیری در جامعه تسری یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی باعث ایجاد انسجام بین بسیج رسانه و سایر نهادها، دستگاه‌ها و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه این جشنواره‌ها با هدف ایجاد انگیزه و حس رقابت بین رسانه‌ها برگزار می‌شود، اضافه کرد: برای برگزاری جشنواره‌های کشوری در حوزه مطبوعات در شیراز از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.
سهرابی با تأکید بر اینکه جشنواره‌های استانی در صورتی که کشوری شوند و در ساز و کار جشنواره‌های کشوری و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت شود، از حمایت‌های خاص وزارت خانه برخوردار می‌شوند، یادآور شد: آثار برگزیده جشنواره «ابوذر» به زیور طبع آراسته شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي فرهنگ نقدپذيري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دهمرده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گفت: این جشنواره با هدف معرفی آئین‌های سنتی، بازی‌های بومی و محلی و معرفی غذا‌های محلی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر