Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، مراسم بدرقه كاروان تداركاتی موكب احمدبن موسی(ع) امروز، 22 مهرماه به‌همت كمیته فرهنگی این موكب در شیراز برگزار شد.
محمد عاشوری، مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) در حاشیه این مراسم گفت: امسال با توجه به وضعیت اقتصادی كشور و گرانی‌ اجناس، انتظار می‌رفت كه كارها به كندی پیش رود اما بحمد الهی و به یاری خدا و عنایت امام حسین(ع) كارها امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری نسبت به سال‌های گذشته به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با یادآوری اینكه در سال گذشته یكسری اجناس كمیته پشتیبانی جهت برپایی موكب احمدبن موسی(ع) در كربلا، در كشور عراق دپو كردیم، افزود: در سال جاری تنها اجناس مصرفی و سرمایه‌ای نظیر مواد غذایی، كولر، دستگاه‌های ژنراتور و كباب‌پز برقی و غیره را از كشورمان تهیه كردیم.
عاشوری با بیان اینكه 99 درصد اجناس مصرفی موكب را از داخل كشور خریداری كردیم، افزود: امروز تمام این اجناس در قالب یك كاروان تداركاتی و به استعداد 6 دستگاه تریلی و یك دستگاه سردخانه به سمت مرز شلمچه به راه افتادند تا به یاری خدا صبح فردا از مرز عبور كرده و فردا شب به كربلای معلی برسند.
مسئول كمیته پشتیبانی موكب احمدبن موسی(ع) اظهار كرد: گروه تأسیسات خادمان موكب احمدبن موسی(ع) از 6 مهرماه جاری به كربلای معلی اعزام شدند و آخرین گروه خادمان موكب نیز به یاری خدا سه‌شنبه، 24 مهرماه جاری به استعداد 5 دستگاه اتوبوس به كربلای معلی اعزام خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز شبهه‌افكنی‌های معاندان بر علیه پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نكته‌ای كه باید به آن اشاره داشت این است كه موكب امام حسین(ع)، سفره فقراست و كسانی كه در طول سال پول كافی برای زیارت امام حسین(ع) ندارند، در ایام اربعین كه سفرها ارزان می‌شود می‌توانند به زیارت آن حضرت بشتابند.
عاشوری ادامه داد: افرادی كه می‌خواهند عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی را زیر سئوال ببرند و می‌گویند كه چرا این هزینه‌ها را در كشورمان خرج مستضعفین نمی‌كنند به این مسئله نیز باید توجه داشته باشند خدمات این موكب‌ها به فقرا ارائه می‌شود اگرچه سایر اقشار هم از این سفره متنعم می‌شوند ولی فقرا از این سفره بی‌بهره نمی‌مانند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي موكب احمدبن موسي كاروان تداركاتي محمد عاشوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حمیدرضا واحدنژاد افزود: سهمیه استان همدان برای اعزام زائران خانه خدا برای به جا آوردن عمل مستحبی عمره مفرده یک کاروان است که شامل ۸۵ زائر هستند.

او تأکید کرد: این کاروان ۹ اردیبهشت‌ ماه‌ امسال به سرزمین وحی اعزام می‌شود و تا قبل از اعزامی‌های حج تمتع باید به کشور بازگردند.

مدیر حج و زیارت استان همدان تصریح کرد: متقاضیان عمره مفرده پس از پایان یافتن ایام حج پس از اعلام تاریخ‌های جدید نیز اعزام می‌شوند.

واحدنژاد گفت: تمام پروازهای حج عمره امسال از فرودگاه تهران انجام می‌شود و مدت این سفر ۱۰ روز و هزینه آن بین ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی