Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌اله وفایی امروز یکشنبه در جلسه بررسی وضعیت بودجه ۹۸ استان اظهار داشت: حدود ۱۰ روز فرصت داریم که بودجه یال آینده را رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه بحث بودجه هزینه ای را در اولویت قرار داده ایم، افزود: باید توجه کرد که تمام استانها حول خط میانگین کشور سیر می کنند اما کرمانشاه از روند میانگین فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای کاهش این فاصله باید همه اعم از مدیران و نمایندگان مجلس تلاش کنند.
وفایی بیان داشت: در بودجه سال آینده بر دو موضوع تمرکز داریم که در حوزه اعتبارات هزینه ای در درجه اول درآمدها را باید در نظر بگیریم.
وی تصریح کرد: مازاد درآمدهای استان در سال آینده بابد حتما اجرایی شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با این روند تحقق درآمدها در سال آینده حتما متضرر می شویم.
وی در ادامه اظهار داشت: رتبه ما در اعتبارات سایر هزینه ای در بین استانها مناسب نیست.
وفایی در پایان از دستور پرداخت پاداش کارمندان دولت تا پایان سال ۹۶ خبر داد و بیان داشت: بودجه پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در استان تا پایان سال ۹۶ تامین شده است.
وی با بیان اینکه فرم های مربوط به این پاداش ها در اختیار ادارات قرار گرفته است و در صورت تکمیل به زودی پرداخت خواهد، افزود: ۱۷ میلیارد تومان‌ به منظور پاداش و ۷ میلیارد تومان برای مانده مرخصی کارکنان دولت در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4430182

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگی سازمان برنامه و بودجه کرمانشاه اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج خرم آباد شیراز شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین این پاداش‌ها به مدال آوران سال ۱۴۰۲ تعلق گرفت.

کد خبر 850245 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها ویژه ورزشی سید ابراهیم رئیسی ورزش

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • حرف زدن درباره کمبود دارو مهم‌تر است یا پوشش کارکنان داروخانه؟/وقتی وزارت بهداشت به جای تامین دارو به چیزهای دیگری فکر می‌کند! (فیلم)
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • پیشتازی قزوین در مولدسازی دارایی‌های مازاد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • شورا و شهرداری در کنار هم در ارائه خدمت به شهروندان
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • امروز دولت ۲۳۰ میلیارد تومان به ورزشکاران پاداش داد + فیلم
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی