Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل آویو تمامی راه‌ها برای توقف راهپیمایی‌ بازگشت را امتحان کرده و دیگر زمان آن رسیده که ضربه‌ای سخت به حماس وارد کند.

 «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد تل‌آویو به مرحله‌ای رسیده که باید ضربه‌ای سخت به حماس در نوار غزه وارد کند.

وی به روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گفت: برای توقف تظاهرات در مرز غزه تمامی راه‌ها را امتحان کردیم، اوضاع به مرحله غیرقابل تحملی رسیده است، با ادامه ارسال بالن‌های آتش‌زا به مرحله‌ای رسیده‌ام که باید ضربه ای سخت به حماس وارد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از رفتن به سمت گزینه جنگ علیه غزه، باید تمامی گزینه‌ها را امتحان کنیم، ما تقریبا تمامی گزینه‌ها را امتحان کرده‌ایم زیرا هنگامی که نظامیان را برای جنگیدن به غزه می‌فرستیم، می دانیم که بخشی از آنها زنده بازنخواهند گشت؛ اما زمانی که در برابر ما گزینه دیگری به جز جنگ نباشد قادر به اداره آن (جنگ) خواهیم بود.

لیبرمن تأکید کرد: اخیرا تمامی راه‌ها را امتحان کردیم و دیگر گزینه‌ای (به جز جنگ) در برابر ما وجود ندارد.

وی ادامه داد حماس ، تظاهرات بازگشت را به گزینه‌ای راهبردی برای خود تبدیل کرده، در راستای نابودی قدرت بازدارندگی اسرائیل کار می‌کند و از این تظاهرات برای اعمال فشار بر دولت اسرائیل و نیز مردم استفاده می‌کند.

لیبرمن به دو کامیون حامل سوخت که هفته گذشته توسط قطر به نوار غزه فرستاده شد، نیز پرداخت و گفت این سوخت‌ها برای نیروگاه برق غزه، معادله را تغییر نداد و زیاد بر حماس تأثیر نگذاشت، حماس بدون موافقت با توافق آتش‌بس یا تبادل اسرا، بر ادامه تظاهرات اصرار دارد.

لیبرمن تأکید کرد: این وضع غیرقابل تحمل است و زمان وارد کردن ضربه‌ای سخت به حماس فرا رسیده اما تصمیم‌گیری به عهده کابینه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جمعه هفته گذشته نیز اظهارات مشابهی علیه حماس و نوار غزه مطرح کرده بود. 

راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

گرچه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ابتدای آغاز این تظاهرات بر ماهیت مسالمت آمیز آن تأکید کردند اما رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گلوله استفاده می‌کند و تا به امروز بیش از 200 فلسطینی در این راهپیمایی‌ها به شهادت رسیده‌اند و تعداد مجروحان بالای 21 هزار نفر است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد

جنبش حماس بر لزوم فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌های این رژیم علیه خبرنگاران فلسطینی تأکید کرد.

به گزارش ایسنا، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در روز آزادی مطبوعات ما از نقش رسانه‌ها در نبرد طوفان الاقصی قدردانی می‌کنیم. جنایت‌های اشغالگران علیه خبرنگاران حقیقت اقدامات تروریستی و تجاوزات این رژیم را نمی‌پوشاند. ۱۴۶ تن از اصحاب رسانه در فلسطین از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی در غزه در هفت اکتبر شهید شده‌اند.

براساس گزارش المیادین، جنبش حماس تأکید کرد: رژیم اشغالگر نتوانسته مانع انتشار حقیقت در جهان شود. ما از تمام موسسات حقوقی می‌خواهیم برای جرم انگاری اقدامات تجاوزکارانه و جنایت‌های رژیم اشغالگر علیه خبرنگاران فلسطینی و فشار بر این رژیم برای توقف آن و استفاده از تمام ابزارهای قانونی برای محاکمه این رژیم در دادگاه‌های بین‌المللی تلاش کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • تشدید اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/ نتانیاهو تهدید شد
  • وزیر جنگ‌طلب، نتانیاهو را تهدید کرد
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • هیات حماس به قاهره می رود
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد
  • حماس خواهان فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنایت‌هایش علیه خبرنگاران شد