Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:47:26 GMT

مردم ایلام مهمان اولین بارش باران پاییزی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۳۲۸۸

مردم ایلام مهمان اولین بارش باران پاییزی شدند

ایلام - ایرنا - چهره ایلام امروز رنگ باران و طراوت پاییزی به خود گرفت و اولین قطرات باران رحمت الهی بر زمین تفتیده ایلام نشست.

به گزارش ایرنا، اولین بارش باران در موسم سرما ایلام را به واقع پاییزی کرد و مردم به ویژه کشاورزان و دامداران را خرسند و شادمان کرد.
بزم عاشقانه باد و باران و پاییز امروز محفلی زیبا را در ایلام برپا کرد و مردمان این دیار مهمان این شور آسمانی شدند و بعد از سالیانی چند باران مهرماه را به چشم دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بوی خاک باران خورده و نمناک از سخاوت آسمان خوشبوتر از هر عطری فضای ایلام را پر کرد و مردم این دیار سرمستانه بوی خاک را با جان و دل استشمام کردند.
در روزهای پایانی مهرماه اولین سامانه جدی بارش زا که همراه با وزش باد است از امروز وارد استان ایلام شده و مناطق معتدل و سردسیر را تحت تاثیر فعالیت های بارشی خود قرار داده است.
بنا به پیش بینی کارشناسان هواشناسی این سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان ایلام فعال خواهد بود و اوج بارش ها در روز دوشنبه است وهفته آینده نیز یک سیستم باران زای جدید وارد اسمان ایلام می شود.
طبق بررسی نقشه های ماهواره ای هواشناسی استان ایلام برخلاف سال گذشته از پاییز پرباران با بارش های نرمال و حتی بیشتر از نرمال برخوردار خواهد بود و می توان به پاییزی ترسال امیدوار بود.
چند سالی است که پاییزهای استان ایلام با خساست آسمان و کمبود بارش های جوی همراه است و بارش امروز نویدبخش این موضوع است که پاییزی نرمال و واقعی همراه با باران و نزولات جوی خواهیم داشت.
7172/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا بارندگي پاييز ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  این برنامه مفرح و شاد با اجرای مهران رجبی صبح های جمعه مهمان خانه های البرزی ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • باران بهاری و تگرگ مهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید