Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@18:52:40 GMT

کالاهای احتکار شده در بازار زنجان توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۳۸۵۶

کالاهای احتکار شده در بازار زنجان توزیع می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به توزیع اجباری کالاهای کشف شده در زنجان گفت: کالاهای احتکار شده در بازار زنجان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه بیشتر احکتار کشف شده در حوزه مواد غذایی برنج بوده است اظهار کرد: احتکار روغن نباتی در استان زنجان بسیار محدود بوده و احتکار رب گوجه فرنگی نیز در زنجان وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده احتکار با پلیس 110 و یا سامانه 124 بازرسی صنعت و معدن گزارش دهند.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: بیشترین کشفیات که در استان زنجان بوده همین از گزارشات مردمی بوده و مردم همکاری خوبی در این راستا به سازمان‌های مرتبط دارند.

وی در مورد کشف احتکار کالا و توزیع اجباری آن در جامعه ابراز کرد: کالاها کشف شده در مرحله اول پلمپ می‌شوند و تا مراحل تشکیل پرونده و نهایی شده آن به صورت پلپ باقی می‌ماند.

ممیزی عنوان کرد: در حال حاضر توزیع اجباری برخی از کالاهای کشف شده از جمله برنج در زنجان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: کاهای احتکار شده که پرونده‌های آنها به نتیجه نهایی رسیدند فک پلپ شده و در بازار توزیع اجباری می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در پایان بیان کرد: بیشتر کشف کالای احتکار شده در شهرستان ابهر بوده است.

//ع

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!