Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مراسم بدرقه کاروان تدارکاتی موکب احمدبن موسی(ع) به‌همت کمیته فرهنگی این موکب در شیراز برگزار شد. محمد عاشوری، مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) در حاشیه این مراسم گفت: امسال با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و گرانی‌ اجناس، انتظار می‌رفت که کارها به کندی پیش رود اما بحمد الهی و به یاری خدا و عنایت امام حسین(ع) کارها امسال قوی‌تر از سال‌های گذشته دنبال شد تا بتوانیم خدمات شایسته‌تری نسبت به سال‌های گذشته به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه در سال گذشته یکسری اجناس کمیته پشتیبانی جهت برپایی موکب احمدبن موسی(ع) در کربلا، در کشور عراق دپو کردیم، افزود: در سال جاری تنها اجناس مصرفی و سرمایه‌ای نظیر مواد غذایی، کولر، دستگاه‌های ژنراتور و کباب‌پز برقی و غیره را از کشورمان تهیه کردیم. عاشوری با بیان اینکه 99 درصد اجناس مصرفی موکب را از داخل کشور خریداری کردیم، افزود: امروز تمام این اجناس در قالب یک کاروان تدارکاتی و به استعداد 6 دستگاه تریلی و یک دستگاه سردخانه به سمت مرز شلمچه به راه افتادند تا به یاری خدا صبح فردا از مرز عبور کرده و فردا شب به کربلای معلی برسند. مسئول کمیته پشتیبانی موکب احمدبن موسی(ع) اظهار کرد: گروه تأسیسات خادمان موکب احمدبن موسی(ع) از 6 مهرماه جاری به کربلای معلی اعزام شدند و آخرین گروه خادمان موکب نیز به یاری خدا سه‌شنبه، 24 مهرماه جاری به استعداد 5 دستگاه اتوبوس به کربلای معلی اعزام خواهند شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بروز شبهه‌افکنی‌های معاندان بر علیه پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نکته‌ای که باید به آن اشاره داشت این است که موکب امام حسین(ع)، سفره فقراست و کسانی که در طول سال پول کافی برای زیارت امام حسین(ع) ندارند، در ایام اربعین که سفرها ارزان می‌شود می‌توانند به زیارت آن حضرت بشتابند. عاشوری عنوان کرد: افرادی که می‌خواهند عظمت پیاده‌روی اربعین حسینی را زیر سئوال ببرند و می‌گویند که چرا این هزینه‌ها را در کشورمان خرج مستضعفین نمی‌کنند به این مسئله نیز باید توجه داشته باشند خدمات این موکب‌ها به فقرا ارائه می‌شود اگرچه سایر اقشار هم از این سفره متنعم می‌شوند ولی فقرا از این سفره بی‌بهره نمی‌مانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان فارس سرمایه کربلا گرانی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است