Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:48:38 GMT

بارش باران موجب خوشحالی مردم شهرستان شوش شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۵۲۵۱

بارش باران موجب خوشحالی مردم شهرستان شوش شد

دزفول-ایرنا-دومین باران پاییزی شهرستان شوش در یکشنبه شب کشاورزان و مردم این شهرستان گرمسیری را خوشحال کرد.

به گزارش ایرنا اگر چه بارش باران ‏هنوز بصورت پراکنده ادامه دارد و دمای هوا نیز پایین آمده، ولی شور و اشتیاق مردم در این باران ‏زیبای پاییزی دیدنی است.
بارش باران که از شامگاه یکشنبه در شهرستان شوش آغاز شده، موجب خوشحالی عموم مردم و به ویژه کشاورزان این شهرستان شده است و در برخی مناطق شهری نیز باعث قطعی برق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در برخی مناطق روستایی دربخش شاوور نیز وزش باد وباران همراه باتگرگ بوده است.
رییس اداره هواشناسی شوش گفت: هم اینک دمای هوای این شهرستان سه درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است .
حمزه شفی خدایی افزود: پیش‌‏بینی می‌شود این روند بارندگی بصورت پراکنده تا اواخر روز دوشنبه ادامه داشته باشد.
7280/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا بارندگي شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از شهرکرد، با ورود یک سامانه بارشی و تشدید آن از روز دوشنبه، بارش باران در اکثر مناطق استان و بارش برف در برخی از نقاط شهرستان کوهرنگ از جمله گردنه چری اتفاق افتاد.

بارش‌های برف و باران، برخی جاده‌های کوهستانی از جمله گردنه‌های شهرستان کوهرنگ را لغزنده کرده است و برای همین تردد از این جاده‌ها نیازمند زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی است.

روح‌الله غلامی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این خصوص با اشاره به بارش برف و باران در گردنه چری بیان داشت: تردد در محورهای استان روان و باز است و مشکلی گزارش نشده است.

گفتنی است پیش از این مهران چراغپور، مدیرکل هواشناسی استان از صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی برای دوشنبه و سه‌شنبه در اکثر مناطق استان خبر داده بود.

در همین حال، فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: با توجه به بارش برف در گردنه چری و لغزنده بودن جاده؛ رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • رگبار باران در نقاط مختلف کشور 
  • بارش باران در خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر