Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد مرادپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بقعه این امامزاده یکی از مکان‌های زیارتی و گردشگری شهرستان الیگودرز واقع در جنوب شرق لرستان و هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف منطقه است.
وی با بیان اینکه بقعه این امامزاده در فاصله 130 کیلومتری الیگودرز قرار دارد اظهار داشت: مسیر منتهی به مقبره امامزاده محمد بن حسن جاده ای خاکی و کوهستانی است که بخشی از آن به عنوان جاده روستایی آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: آسفالت مسیر 40 کیلومتری موجب حذف راه دسترسی پیاده رو می شود و زائران می توانند بدون مشکلات پیاده روی در یک محور کوهستانی به این بقعه دسترسی پیدا کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: به منظور تسهیل در نحوه دسترسی به این مکان زیارتی، در قالب تفاهم نامه ای بین وزارت راه و شهرسازی و استانداری لرستان، اقدامات لازم جهت بهسازی و آسفالت 40 کیلومتر باقی مانده از مسیر دسترسی به امامزاده در حال انجام است.
مرادپور گفت: جهت تسریع در اجرای عملیات آسفالت مقرر شده راه و شهرسازی نسبت به انتخاب 2 پیمانکار جهت فعالیت همزمان در قطعه مورد نظر اقدام کند.
امامزاده محمد بن حسن معروف به کریم لرستان از امامزادگان شاخص کشور محسوب می شود که در مناطق سخت گذر بخش ذلقی در جنوب شهرستان الیگودرز قراردارد و به رغم سخت گذر بودن منطقه هر سال زایران زیادی از سراسر کشور از جمله اصفهان، خوزستان، قم، اراک و چهارمحال و بختیاری به زیارت این امامزاده مشرف می شوند.
108 امامزاده در 88 بقعه متبرکه استان دفن شده که تاکنون راه دسترسی به 78 بقعه ایجاد شده است.
7269/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اصفهان چهارمحال و بختیاری راه و شهرسازی قم وزارت راه و شهرسازی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان گفت: همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عزاداران در بیش از ۳۰۰ بقعه متبرکه شاخص این استان اجتماع می‌کنند.
حجت الاسلام «ولی الله روان» افزود: حضور هیات‌های مذهبی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مداحی در وصف رئیس مذهب شیعه از برنامه‌های روز شهادت در بقاع متبرکه است.
حجت الاسلام روان افزود: موقعیت جغرافیایی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه معنوی این مراکز برای سفر و زیارت مناسب بوده و مسافران زیادی را جذب می‌کند.
وی ادامه داد: سعی شده خدمات فرهنگی برای زائران ارائه شود تا مسافران از معنویت و موقعیت معنوی این بقاع بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بارش برف بهاری در الیگودرزِ لرستان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • بارش برف بهاری در الیگودرز | حجم برف را ببینید
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان