Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد بهروزیان فرد روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: تلاش و جنگندگی ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پارا آسیایی ستودنی بود و به همین دلیل در آیینی مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی بیان کرد: 13ورزشکار و مربی از استان بوشهر به مسابقات پاراآسیایی جاکارتا اعزام شدند که در پایان 11 مدال رنگارنگ ره آورد آنها برای کشور و استان بوشهر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهروزیان فرد یادآور شد: در این رقابت ها در بخش کم بینایان و نابینایان، عذرا مهدوی کیا در دو 1500 متر به یک نشان طلا، دو 400 متر و پرتاب نیزه به 2 نشان برنز دست یافت.
وی افزود: محمدرضا احمدی نیز در پرتاب وزنه نشان طلای مسابقات را به گردن آویخت.
بهروزیان فرد یادآور شد: سیدعرفان حسینی لیراوی در ماده پرتاب نیزه به نشان برنز رسید و در رشته گلبال نیز محمدرضا ابراهیم زاده مطلق مربی گناوه ای به همراه تیم ملی نشان طلای این مسابقات را کسب کردند.
وی اظهار داشت: فریبا زنده بودی در رشته شطرنج استاندارد و سرعت 2 مدال طلای تیمی، نقره و برنز انفرادی را به ارمغان آورد و در بخش مردان نیز مجید باقری در رشته شطرنج استاندارد در رده تیمی قهرمان و به مدال طلا دست یافت.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی اندونزی در حالی به پایان رسید که کاروان ورزشی ایران با کسب 51 مدال طلا، 42 نقره و 43 برنز و ثبت رکوردی جدید در مدال آوری و یک پله صعود نسبت به دوره گذشته در جایگاه سوم ایستاد.
این بازی ها که از 14 مهر به میزبانی اندونزی و در شهر «جاکارتا» آغاز شده بود، کاروان چین همچون دوره های گذشته در صدر جدول توزیع مدال ها ایستاد و با کسب 172 طلا، 88 نقره و 59 برنز به عنوان نخست و کره جنوبی در رقابتی نزدیک با ایران و رسیدن به 53 طلا، 45 نقره و 47 برنز به مقام دوم رسید.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بازی چین مدال طلا مهدوی کیا نابینایان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید