Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@20:38:29 GMT

تنها متحد آمریکا از زبان رفیق فابریک اردوغان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۶۲۴۱

«بینالی ییلدریم» رئیس مجلس ترکیه در نشست هماهنگی اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که در ژنو، پایتخت سوئیس برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا از دلار به عنوان سلاح استفاده می‌کند گفت: «هر روز از شمار متحدان آمریکا در جهان کاسته می‌شود و این کشور دست به دامان تنها متحد خود یعنی دلار شده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ییلدریم در این نشست که در حاشیه صد و سی و نهمین مجمع عمومی اتحادیه بین المجالس جهانی برگزار می‌شد افزود: «آمریکا روند خروج تروریست‌ها از منبچ را به تاخیر می‌اندازد. همچنین متاسفانه اجازه می‌دهد که گروه‌های تروریستی پ.ک.ک، ی.پ.گ و پ.ی.د در منطقه جولان دهند و سلاح‌های آنها را نیز تامین می‌کند».

رئیس مجلس ترکیه با تاکید بر اینکه امکان ندارد از یک گروه ترویستی برای از بین بردن یک گروه تروریستی دیگر استفاده کرد گفت: «فردا برای از بین بردن همان گروه تروریستی چه کار خواهید کرد؟ گروه تروریستی جدیدی ایجاد خواهید کرد؟».

وی ادامه داد: «آمریکا قادر نیست با بستن تمام مجراهای ممکن برای کمک‌رسانی به فلسطین، موجودیت این کشور را از بین ببرد».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس مجلس پایتخت دلار جهان ترکیه ترکیه دلار آمریکا اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان

عکسی از جمیله علم الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی منتشر شده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • ترور برای بقا
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • روسیه «واگنر» را بازسازی کرد تا از تکرار شورش آن جلوگیری کند
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • حاجی می‌گفت: می‌توانیم چند بار اسراییل را شخم بزنیم
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی