Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حسن محمدی در جلسه توسعه طرح های برق رسانی به روستاهای زیر ۱۰ خانوار استان گفت: روستاهایی که امسال در این استان برق دار خواهند شد، همگی زیر ۱۰ خانوار هستند.

وی با بیان اینکه در سطح استان اردبیل تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار هستند، تاکید کرد: حدود ۱۵ آبادی بدون برق در سطح استان باقی مانده که با توجه به تامین اعتبار تمام این آبادی ها در سال های آتی برق دار خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به طرح های در دست اقدام شرکت برق اردبیل در توسعه برق رسانی تصریح کرد: تا آخر امسال ۱۵ روستای زیر ۱۰ خانوار استان با اعتبار حدود چهل میلیارد ریال از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی به استفاده از تجهیزات مدرن در برق رسانی اشاره کرد و یادآور شد: تمام روستاهایی که اخیرا برق رسانی می شوند از لحاظ تجهیزات، پایداری شبکه و قابلیت اطمینان از بروزترین تکنولوژی دنیا برخوردار بوده و در شبکه داخلی روستا از کابل خود نگهدار استفاده شده است.

محمدی اجرای طرح های برق رسانی به عشایر کوچ رو، نصب پنل های خورشیدی، توسعه طرح های نصب انرژی خورشیدی و... را از دیگر برنامه های این شرکت در استان اردبیل برشمرد.

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان اردبیل انرژی خورشیدی برق خانوار رسانی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • چیستی عدالت و تاثیر آن در جامعه
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد