Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: کارگران بر سر زنان بدکاره پاکستانی به پلیس و مردم محل که در نزدیکی شان قرار داشت، حمله کردند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مهندسان و کارگران خانه سازی چینی بخاطر دفاع از زنان بدکاره پاکستانی با پلیس این کشور درگیر شدند.

پلیس پنجاب پاکستان خروج کارگران و مهندسان چینی را از محل کارشان منع نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرا همیشه نزد زنان بدکاره برای عیاشی می روند.

اسپوتنیک به نقل از Dawn News TV، به گفته پلیس محل، چینی ها به پلیس و مردم محل که در نزدیکی شان قرار داشت، حمله کردند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس این زنان زیبا برای خوشگذرانی شیخ های پولدار عرب استخدام می شوند ! + عکس شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات سم زدایی پوست با خوراکی های شگفت انگیز مرگ تلخ زن ایرانی به خاطر 100 هزارتومان هزینه درمان + فیلم خوردن این سبزی های خام ممنوع! سه سوته سرسخت ترین جوش ها را درمان کنید جنجال بیماری عجیب و خطرناک سلنا گومز ! + عکس عجیب اما واقعی / پول بدهید چهره ماندگار شوید؟ + سند خداحافظی با موهای زائد بدون لیزر/ترفندهای جادویی خانگی آدم فضایی ها در مریخ زندگی می کردند! این رستوران که غذای مجانی می دهد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents اخبار حوادث زنان ماموران پلیس حمله چینی پاکستانی عکس ایران زن فیلم روزنامه قتل تهران پرونده یک زن تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۶۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه قبل از حضور مأموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

 

مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری ۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با ۴ قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • پاسخ عجیب آبفا خوی به بوی بد فاضلاب: مربوط به برخی فصول سال است!
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • آنروا: درگیری در غزه «جنگ علیه زنان» است
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • (ویدئو) صحنه عجیب خوردن خرچنگ با چنگال خود خرچنگ توسط دختر چینی!