Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رحیمی روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: با توجه به اینکه توسعه ورزش های همگانی و بومی محلی در روستاها رابطه مستقیمی با افزایش نشاط اجتماعی در روستاهای استان دارد، مشارکت نهادهای عمومی مانند بسیج و آموزش و پرورش و کانون های فرهنگی هنری مساجد با این هیات به منظور توسعه ورزش روستایی اهمیت بسزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات روستایی و بومی محلی قم ادامه داد: به منظور مشارکت نهادهای عمومی در توسعه ورزش روستایی آماده امضای تفاهم نامه و پشتیبانی از این برنامه ها هستیم تا جشنواره ها و مسابقات بومی و محلی در روستاهای استان با مشارکت دستگاه های مختلف توسعه بیشتری یابد.
وی توسعه زیرساخت های ورزشی را از جمله اولویت های این هیات ورزشی دانست و گفت:تاکنون با همکاری نزدیک اداره کل ورزش و جوانان ، بیش از 30 خانه ورزش روستایی در قم تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیده است که باید این تعداد به 50 خانه ورزش روستایی در سطح استان ارتقا یابد.
رحیمی، خانه های ورزش روستایی را کلیدی ترین رکن ورزش در روستاها دانست و افزود: در روستاهایی که فاقد زمین یا سالن ورزشی باز و سرپوشیده هستند، این هیات ورزشی مکان هایی را شناسایی کرده و تحت عنوان خانه ورزش روستایی، آنها را به امکانات ورزشی مجهز می کند.
رئیس هیات روستایی و بومی محلی قم، با اشاره به زیرساخت های ورزشی ایجاد شده در روستاها گفت:این هیات آمادگی دارد تا به صورت مشترک با ادارات مختلف اقدام به برگزاری جشنواره ها و مسابقات ورزشی در این مکان ها نماید.
وی توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق محروم و روستایی را از جمله اولویت های دولت تدبیر و امید دانست و گفت: بسیاری از مکان های نیمه کاره ورزشی روستاها و مناطق محروم با ظرفیت بخش خصوصی و حمایت های دولتی به اتمام رسیده و در خدمت مردم استان قرار گرفته اند به گونه ای که شاهد رشد چشمگیر سرانه فضای ورزشی در روستاها طی سال های اخیر هستیم.
در حالی که سرانه فضاهای ورزشی در شهر قم از 40 سانتی متر مربع در سه سال گذشته به 50 سانتی متر مربع رسیده، ولی خوشبختانه در بخش ها و روستاها این سرانه ورزشی دومتر می باشد.
درحال حاضر 135روستای بالای 20 خانوار، 69 روستا زیر 20خانوار و 126آبادی بدون سکنه در استان قم وجود دارد.
استان قم همچنین شامل پنج بخش جعفریه، سلفچگان، خلجستان، کهک و مرکزی می باشد.
7404/ 6133/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 آموزش و پرورش اداره کل ورزش و جوانان بخش خصوصی زمین کانون های فرهنگی هنری مساجد منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی فلاح دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، از دو پلتفرم زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران رونمایی شد.

وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان در حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال نگاه بر این است در توسعه زیرساخت ها توسعه پلتفروم ها و افزایش ضریب نفوذ ارکان پلتفرم ها در بخش های مختلف جهش گونه باشد، گفت: ظرفیت های بالقوه ای که در توسعه زیرساخت ها با سیاست های کلان توسعه یافته، دسترسی به پهن باندها را سبب شده است.

وی با اشاره به اینکه با شناسایی و توسعه زنجیره ارزش ها در مازندران به دنبال آن هستیم که فعالان اقتصادی در حلقه های زنجیره ارزش و نقش آنها در اقتصاد دیجیتال پررنگ شود، افزود: در این نمایشگاه از دو پلتفورم در حوزه گردشگری و مرکبات رونمایی شد.

فلاح ادامه داد: پلتفرم «هفت گالری» برای حوزه صنایع دستی و ارکان تامین کننده صنایع دستی و معرفی محصولات رونمایی شده و پلتفرم «ایران تراول» در حوزه طراحی سفر بود که با همکاری اداره کل فناوری تامین مالی شده است.

این مسئول یادآور شد: این پلتفرم ها با تمرکز بر زنجیره ارزش نقش خود را در ضریب نفوذ دیجیتال و افزایش دسترسی ها به منظور افزایش سهم اقتصاد دیجیتال در زنجیره ارزش طراحی، تولید و رونمایی شده است.

کد خبر 6092673

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • گلایه متقاضیان آزمون آموزگاری از نحوه محاسبه نمرات بومی
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها