Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@21:13:29 GMT

ایتالیا در واپسین لحظات طعم پیروزی را چشید

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۵۱۴

ایتالیا در واپسین لحظات طعم پیروزی را چشید

ایتالیا مقابل لهستان به برد شیرینی دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم ملی ایتالیا در دیدار مقابل لهستان در لحظات پایانی با گل بیراگی موفق شد سه امتیاز را به دست آورد تا مانچینی بالاخره روز خوش را روی نیمکت لاجوردی ها ببیند.

 

در دیدار حساس از گروه سوم از سطح آ مسابقات لیگ ملت های اروپا، تیم های ایتالیا و لهستان یکشنبه شب در اسلاسکی به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا که در پنج مسابقه اخیر خود رنگ برد را ندیده بود در این دیدار از نظر خلق موقعیت نسبت به میزبان خود عملکرد بهتری داشت ولی تا آخرین لحظات بازی در رسیدن به گل ناکام بود. تا اینکه یک کرنر ارسالی از جناح راست در دقیقه ۹۲، با ضربه سر شیرجه ای لاسانا همراه شد و در تیر دوم بیراگی آماده بود تا دروازه شزنی را باز کند و ایتالیا را در خاک لهستان به یک برد حیاتی برساند تا بالاخره مانچینی روی نیمکت تیم ملی کشورش طعم برد را در این مسابقه رسمی بچشد. در این گروه پرتغال ۶ امتیاز دارد و ایتالیا با ۴ امتیاز دوم است.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین تیم ملی ایتالیا تیم ملی لهستان روبرتو مانچینی فوتبال لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش صدای ایران از ایرنا تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی چهارشنبه شب در ورزشگاه غدیر اهواز به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری (محمد آبشک)، علیرضا کاظمی (علیرضا خوش کفا)، ابوالفضل کوهی (جواد آقایی پور)، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو (پیمان رنجبری) برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.

همچنین حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده (پدرام قاضی پور)، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی (محمدرضا سلیمانی)، رضا جعفری و محمد عمری ترکیب ملوان را تشکیل دادند.

گل‌های این بازی را رضا جعفری در دقیقه ۲۸ برای ملوان و اندونگ در دقیقه ۵۹ برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

در این دیدار بهروز بارانی و دوستونبک تورسانو از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی بود که بهمن عبداللهی و صادق رستمی او را همراهی کردند.

در حال حاضر استقلال خوزستان با ۲۱ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارد همچنین ملوان با ۳۹ امتیاز در مکان پنجم است.


دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • یک جو وحشتناک در انتظار پرسپولیس
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • فیلم| سیل در سردشت | لحظات غافلگیر شدن مردم را ببینید