Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@02:19:20 GMT

یک دقیقه سکوت برای مادر بشار رسن

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۷۸۹۵

یک دقیقه سکوت برای مادر بشار رسن

تیم ملی فوتبال عراق بدون هافبک پرسپولیسی خود به مصاف عربستان می‌رود.

به گزارش مشرق، به نقل از سایت اخبار عراق، سرچکو کاتانیتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق ترکیب اصلی دومین بازی تورنمنت چهارجانبه عربستان برابر تیم ملی این کشور را اعلام کرد که در آن نام بشار رسن، هافبک پرسپولیس قرار ندارد.

تیم ملی فوتبال عراق با ترکیب محمد حمید، علاء مهاوی، مصطفی ناظم، رعد فنر، ریبین سولاقا، علی عدنان، احمد یاسین، مهدی کامل، امجد عطوان، حسین علی و محمد داود رو در روی عربستان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق در بازی نخست خود با نتیجه 4 بر صفر برابر آرژانتین شکست خورد. عربستان نیز با 2 گل مغلوب برزیل شده بود.

بشار رسن، هافبک پرسپولیس و تیم ملی فوتبال عراق در بازی با آرژانتین از ابتدا به میدان رفته بود اما بلافاصله پس از پایان این بازی به دلیل درگذشت مادرش به کشورش بازگشته بود. سرچکو کاتانیتس، سرمربی عراق با وجود درخواست بشار رسن برای بازگشت به ریاض و بازی با عربستان خواهان ماندنش در عراق شده بود.

همچنین با موافقت کمیته اجرایی تورنمنت چهارجانبه عربستان تحت عنوان «سوپر کلاسیکو» قرار است یک دقیقه سکوت به احترام درگذشت مادر بشار رسن همراه با قرائت فاتحه‌ای پیش از بازی عربستان و عراق انجام شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین بشار رسن تیم ملی فوتبال عراق درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد