Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زنجان ، حجت الاسلام مسعود صفی یاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خادمین و مسئولین موکب های اربعین استان زنجان گفت: با توجه به ضرورت پیوست فرهنگی و تبلیغی موکب های اربعین و ارائه خدمات فرهنگی شایسته است مسئولین موکب ها زمینه های لازم را در موکب جهت انجام عملیات فرهنگی و تبلیغی فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: هر موکب یک سنگر فرهنگی و تبلیغی و در مواجهه با تهاجم وسیع و بسیار گسترده دشمن در تحت تاثیر قرار دادن افکار و اندیشه های مردم بخصوص جوانان است لذا باید موکب ها به صورت چند منظوره و با درک مناسبی از فضای موجود به ارائه حداکثری خدمات فرهنگی و تبلیغی نیز پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ضرورت معرفت افزایی و بصیرت آفرینی در مراسم پیاده روی اربعین ادامه داد: تاکیدات فراوانی که در مبانی دینی مبنی بر زیارت با معرفت وجود دارد تکلیف همه مسئولین را دو چندان می کند و مسئولین موکب ها با الهام از مکتب اندیشه های متعالی عاشورایی روشنگری، هدایتگری و جهاد تبیینی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به استقرار مبلیغین و مبلغات و سایر فعالان فرهنگی و قرآنی در موکب ها اظهار داشت: امید است امسال شاهد ارتقاء هر چه بیشتر فعالیت های فرهنگی و قرآنی در مراسم اربعین باشیم.

انتهای پیام/ن

  ضرورت معرفت افزایی و بصیرت آفرینی در مراسم پیاده روی اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین