Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - صبح امروز مهندس آذري جهرمي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در پست بانک ايران حضور يافت و در جلسه با مديران ارشد اين بانک گفت: در سفرهاي استاني، مردم روستاها از وجود خودپردازهاي پست بانک رضايت دارند.
به گزارش خبرگزاري آريا، جهرمي، اصلاح اساسنامه را اولويت اول اين بانک دانست و افزود: افزايش سرمايه، مديريت هزينه ها و توجه بيشتر به آموزش کارکنان بايست در دستور کار قرار گيرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ادامه داد: براي اجراي تحول ديجيتال نيازمند يک بانک قوي، توانمند و به روز هستيم و براي تحقق اين امر بايستي پست بانک برنامه ريزي مناسب انجام دهد.
مهندس اذري جهرمي برنامه ريزي صحيح و منطقي در حوزه تبليغات و برندينگ را براي جذب منابع ضروري دانست و تصريح کرد: براي تحقق ماموريت بانک به عنوان بانک تخصصي حوزه ict بايد ارتباط بيشتري با شرکت هاي فعال اين حوزه برقرار شود و براي جذب منابع مالي اين بخش فعاليت بيشتري صورت پذيرد.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اقدامات انجام شده درخصوص توسعه سيستم نرم افزاري پست بانک را مطلوب ارزيابي کرد و با تاکيد بر ترويج بانکداري الکترونيک افزود: پست بانک بايد بهترين نرم افزار بانکي کشور را داشته باشد و بزرگترين مأمن براي جذب فين تک ها باشد.
گفتني است، در ابتداي اين جلسه دکتر فرحي مديرعامل پست بانک ايران با ارائه گزارشي از اقدامات و برنامه هاي اين بانک گفت: قطعا حضور وزير محترم ارتباطات و فناوري اطلاعات در پست بانک ايران نقطه عطفي در فعاليت هاي اين بانک خواهد بود و موجب افزايش انگيزه مديران و کارکنان بانک در ارائه خدمات مي گردد.
مهندس آذري جهرمي در پايان اين جلسه از شعبه مستقل تخصصي حوزه ارتباطات و فناوري اطلاعات بازديد کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۸۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد