Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@10:51:14 GMT

عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) در دمشق +عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۱۰۵

عزاداری شهادت حضرت رقیه (س) در دمشق +عکس

خبرگزاری میزان- همزمان با فرارسیدن شب شهادت حضرت رقیه (س) دردانه اباعبدالله الحسین (ع)، حرم این باب الحوائج صحنه حضور و عزاداری پر شور زوار شیعه و مدافعان حرم بود. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، همزمان با فرارسیدن شب شهادت حضرت رقیه (س) دردانه اباعبدالله الحسین (ع)، حرم این باب الحوائج صحنه حضور و عزاداری پر شور زوار شیعه و مدافعان حرم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                انتهای پیام/
منبع: ایرنا
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اباعبدالله الحسین عزاداری امام حسین مدافعان حرم شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • بازیکنانی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • عزاداری زنان با لباس‌های عجیب و غریب در خیابان
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟