Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@11:09:22 GMT

عاملان قتل راننده تریلر در اندیمشک دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۱۷۹

عاملان قتل راننده تریلر در اندیمشک دستگیر شدند

اندیمشک- ایرنا- فرماندار شهرستان اندیمشک گفت : سارقان مسلحی که اقدام به قتل یک راننده تریلر در مسیر این شهرستان کرده بودند ، شناسایی و دستگیر شدند.

پیمان جهانگیری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد چندی پیش یک راننده تریلر در کمربندی اندیمشک توسط افرادی با لباس مبدل پلیس متوقف کرده و پس از قتل راننده تریلر ، بار آهن آن را به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: جسد این مرد 14 شهریور امسال درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 در حومه اندیمشک کشف شد و پس از بررسی و پیگیری، هویت این راننده تریلر شناسایی شد.
پس از تلاش‌های بسیار ماموران آگاهی و اطلاعاتی یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند در منطقه شناسایی شد و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.
جهانگیری با اشاره به اینکه دو برادر در قتل مشارکت داشتند اظهار کرد: با کار عملیاتی پلیس آگاهی و ماموران اطلاعاتی شهرستان و با همکاری دستگاه قضایی سرکرده این باند شناسایی و پس از کسب نیابت قضایی در مخفیگاهش دستگیر شد.
وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس به قتل راننده و سرقت تریلر و محموله آن با همکاری 6 نفر از همدستانش اعتراف کرد.
7281/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري قاتلان انديمشك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان