Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@03:23:43 GMT

ایست های بازرسی متعدد در عراق برای امنیت زوار است

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۱۸۷

ایست های بازرسی متعدد در عراق برای امنیت زوار است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید مجید میر احمدی صبح امروز دوشنبه در گفتگو با رادیو اربعین ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: در برخی موارد وجود ایست بازرسی های متعدد در مسیر زوار اربعین حسینی در عراق باعث تکدر و آزار زائران می شود که عزیزان در مواجه با این اقدامات امنیتی دولت عراق، شرایط درگیری آنها با تروریسم را مد نظر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این اقدامات در راستای تامین امنیت زائران عزیز است و باید نهایت همکاری را با پست های بازرسی عراق داشته باشند و امیدواریم در سال های آینده با برقراری امنیت کامل در عراق این بازرسی ها کاهش یابد.

رئیس ستاد نیروهای مسلح ستاد اربعین ادامه داد: تمام تلاش ها در راستای آرامش و آسایش زائران بوده و بخش مهمی از این اقدامات مستلزم همکاری زوار است.

سردار میراحمدی افزود: تمام نیروهای مسلح کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران ، بسیج و ارتش جمهوری اسلامی و حتی وزارت دفاع در داخل و خارج از مرزها برای ایجاد حداکثری امنیت در تلاش هستند.

وی با اشاره به تلاش های نیروی انتظامی نیز گفت: بیشترین حجم کار انتظام بخشی به امور زائران و موکب ها بر عهده نیروی انتظامی است و پرسنل با تلاش شبانه روزی خود در صدد انجام عالی امور محوله هستند.

کد خبر 4430452

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی نیروهای مسلح نیروی انتظامی اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی گرگان بوشهر مشهد یاسوج شیراز خرم آباد شهرکرد سنندج خطبه های نماز جمعه بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد

آفتاب‌‌نیوز :

حسین شاهرخی وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم فکور صبور در یکی از صفحات مجازی خود مدعی شد: "پس از انتشارخبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی م. ن ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ازتمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

این خبر حاکی است ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۰ رسانه‌های جمعی اعلام کردند که زهره فکورصبور بازیگر سینما و تلویزیون علیرغم سلامت جسمی در سن ۴۳ سالگی در منزل شخصی خود درگذشته است.

او پیش از فوت، مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی بی‌همگان به کارگردانی بهرنگ توفیقی بود که ناتمام مانده و هنرمندی دیگری جایگزین او شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • تردد زائران اربعین از مرز تمرچین یک ظرفیت بزرگ فرهنگی است
  • هندوانه با طعم تریاک
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین میاندشت
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان