Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: پدرومادر ایرانی مقیم آمریکا که متهم‌اند کودکان دوقلوی خود را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و یکی از آن‌ها را کشته‌اند، در حالی تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند که پدر حین فرار کشته و مادر دستگیر شد.
 به گزارش خرداد به نقل از  رسانه‌های محلی نیویورک، این زوج ایرانی که تینا ۳۰ ساله و محمدرضا ۳۱ ساله هستند، از پنج کودک زیر شش سال نگهداری می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، تینا و محمدرضا متارکه کرده بودند و محمدرضا در هتلی در نیویورک زندگی می‌کرد. 
وقتی پلیس برای بررسی موضوع به خانه این زوج رفت، متوجه شد کیان و الینا به‌شدت کتک خورده‌اند، الینا کشته شده و کیان وضعیتی بحرانی دارد. فرزندان دیگر این زوج آسیبی ندیده‌اند. به گفته پزشکان، وضعیت کیان بحرانی است و او درحال‌حاضر تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد. پلیس ابتدا تینا را بازداشت کرد و سه فرزند دیگر او را به اورژانس اجتماعی سپرد. 
به گفته مقامات پلیس منهتن، هنوز معلوم نیست این بچه‌ها اقوام دیگری داشته باشند که بتوانند با آن‌ها زندگی کنند و تا زمانی که این موضوع مشخص شود از آن‌ها در اورژانس اجتماعی نیویورک مراقبت خواهد شد. وقتی پلیس برای تحقیق از محمدرضا به هتل محل اقامت او رفت، مرد جوان فرار کرد و حین تعقیب از سوی مأموران، او خود را از طبقه ۱۴ ساختمان هتل به پایین پرت کرد. در اتاقی که او سکونت داشت، نامه یا دست‌نوشته‌ای که نشان دهد او قصد خودکشی داشته است، پیدا نشد؛ به‌همین‌دلیل مأموران در حال تحقیق‌اند تا متوجه شوند محمدرضا حین فرار به پایین پرت شده یا خودکشی کرده است.  
 این زوج هر دو به کراک اعتیاد شدید داشتند. یک سال قبل نیز پلیس با تماس تلفنی تینا به خانه او رفته بود. تینا به پلیس گزارش داده بود محمدرضا بچه‌ها را اذیت کرده و کتک می‌زند. آن‌طور که پرونده محمدرضا نشان می‌دهد او پیش از این هم به خشونت با اعضای خانواده‌اش متهم شده بود   طبق سوابق موجود در پرونده محمدرضا، زمانی که این زوج در تگزاس زندگی می‌کردند، این مرد جوان متهم به ضرب‌وجرح کودکان و همسرش شده بود. مشخص نیست این زوج چند سال قبل به نیویورک مهاجرت کرده‌اند، اما مشخص شد آن‌ها سال ۲۰۱۲ ازدواج کردند و از همان زمان تا چندماه قبل با هم زندگی می‌کردند. 
  پلیس پیامکی در گوشی این زوج پیدا کرده که نشان می‌دهد گریه‌های الینا عامل اصلی این کودک‌آزاری بوده است. تینا برای همسرش پیامک زده بود که گریه‌های الینا را تحمل نکرده و او را خفه کرده است. هنوز مشخص نیست محمدرضا با توجه به اینکه در هتل ساکن بوده در این کودک‌آزاری نقشی داشته یا نه؛ چراکه او حاضر به پاسخ‌گویی به پلیس نشد و حین فرار جان باخت. بااین‌حال، تینا به‌دست پلیس بازداشت و به‌طور واضح از سوی دادستانی به کودک‌آزاری فرزندان دوقلوی خود متهم شده است.
 گزارش پلیس از بیمارستانی که کیان در آن بستری است، نشان می‌دهد این کودک ۱۳ ماهه دچار شکستگی استخوان از چند ناحیه شده و پارگی‌ها و کبودی‌های زیادی در بدن او جود دارد و خون‌ریزی داخلی هم از دیگر مشکلات این کودک بوده است که بیمارستان آن را گزارش کرده است. گفته می‌شود پزشکان سعی دارند وضعیت او را ثابت نگه دارند، اما شدت ضربات به‌قدری است که او را در شرایط بحرانی قرار داده است. 
تینا چهار روز دیگر در دادگاه حاضر خواهد شد.

برچسب ها: حوادث ، کودک آزاری ، قتل خانوادگی

منبع: خرداد

کلیدواژه: حوادث کودک آزاری قتل خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اواسط اردیبهشت‌ماه امسال، مرگ مشکوک یک زن و مرد میانسال در کوه‌های قیام‌دشت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد. طولی نکشید که ماجرای این جنایت در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پیچید و خیلی زود تیم تحقیق راهی محل حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات

کارآگاهان جسد زن و مرد میانسالی را مشاهده کردند که براثر ضربات متعدد سنگ بر سر به قتل رسیده بودند؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که قاتل ۳۰ ساله خواهرزاده این ۲ مقتول است.

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی متوجه شدند، قاتل که با زن و مرد میانسال به‌خاطر تقسیم ارثیه اختلافات مالی گسترده‌ای داشته روز حادثه با اجرای نقشه قبلی این جنایت را مرتکب شده و قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی موفق به دستگیری وی در یک عملیات منسجم شدند.

متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر به قتل خاله و دایی میانسال خود با انگیزه اختلافات مالی و تقسیم ارثیه خونین اعتراف کرد.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229524 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • قتل دایی و خاله به‌خاطر تقسیم ارثیه میلیاردی با ضربات سنگ
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • فاجعه انسانی در غزه؛ هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند