Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@15:54:04 GMT

مجری جوان ورزشی تلویزیون جراحی شد + عکس

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۶۹۷۵۳

مجری جوان ورزشی تلویزیون جراحی شد + عکس

رکنا: پوریا تابان مجری ورزشی تلویزیون که اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده دارد زیر تیغ جراحی رفت و عمل سختی را پشت سر گذاشت .

پوریا تابان مجری ورزشی تلویزیون که اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده دارد زیر تیغ جراحی رفت. این مجری ورزشی کشورمان با انتشار عکسی در اینستاگرام Instagram خبر از پشت سر گذاشتن یک جراحی سخت داد و از دوستانش تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ورزش از نگاه دو شنبه شب ها با اجرای پوریا تابان روی آنتن شبکه دو سیما میرود.

پوریا تابان مجری ورزشی با انتشار عکسی در بیمارستان خبر از یک جراحی سخت داد و نوشت :

عمل جراحی مرا نشکست اما قطعا "احسان حدادی" گردن من را راحت خواهد شکست .... عمل بسیار سختی بود، دردآور و تحمل طاق کن، چه بعدش و چه قبلش...

•سپاسگزارم از همه کسانی که به بیمارستان آمدند از دکتر مهران شاهین طبع، حسین توکلی، احسان حدادی، قادر میزبانی، حسن رحیمی، اصغر شریف کاظمی و امیر مصدق. از میلاد طیبی، پسر عمویم پژمان، علی بابایی و سجاد سهیلی که مثل پروانه از اول تا آخر به دورم گشتند تا در بیمارستان بستری شوم، بروم اتاق عمل، جراحی کنم و بازگردم.

•از جان جانان عمو پرویز پرستویی که خودشان دلیلش را می دانند، از خانومها مژده لواسانی، سپیده گلچین، مژگان خدادادی، روناک دوستی، زهره خالقی، زیبا دل افروز و بهنوش بختیاری.

•از عزیزان محمد کسایی پور، هادی طباطبایی، علیرام نورایی و...

• و از همه شماهایی که نگران شدید و برایم به هر طریقی عشق فرستادید و دعایم کردید. ظهر دوشنبه بر می گردم منزل، من عادت دارم تحمل دردم بالا باشد.

شنبه گذشته به همت فوق العاده و دلسوزانه ی متخصص داخلی جناب آقای دکتر "علی هادی" با کلی مسکن برای شما "ورزش از نگاه دو" را با افتخار و بی منت اجرا کردم، بی معرفتی ست از تمام پرسنل بیمارستان دولتی مدرس تهران هم تشکر و قدردانی نکنم. و از این به بعد برای نفس کشیدنم بی دغدغه یا با دغدغه بازهم به خدا توکل دارم، یعنی اینکه:تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.

پوریا تابان مجری جوان تلویزیون شنبه شب ها بعد از اخبار سراسری در شبکه دو اجرای برنامه ورزش از نگاه دو را برعهده دارد و در این برنامه به مسائل ورزشی در طول هفته می پردازد.پوریا تابان یکی از مجری هایی بود که در چند سال گذشته حضور کمرنگ تری در تلویزیون داشت اما با برنامه ورزش از نگاه دو مجددا به تلویزیون بازگشت و اجرای ثابت یک برنامه را برعهده گرفت.پوریا تابان مجری برنامه های ورزشی از 19 سالگی کارش را با روزنامه نگاری و خبرنگاری آغاز کرد و در یکی از پست های اینستاگرامش به ماجرای زندگی سخت و دردناکش اشاره کرد و درباره مشکلات زندگی اش صحبت کرد .خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شیرین نمی دانست سیاوش از لحظات خصوصی شان فیلم می گیرد! اعدام بی سر و صدای امیر و همدستش در زندان کرج مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کشف اسکلت خون آشام 10 ساله! + عکس دردسر وزش باد در مراسم عروسی سلطنتی + عکس اعدام 8 مرد خطرناک در تهران ! + جزییات درگیری عجیب کارگران چینی با پلیس بخاطر زنان خیابانی ! این مرد روزها عبادت می کرد شب ها سرقت/ تصاویر دوربین مدار بسته او را لو داد + عکس جزئیات حمله اراذل و اوباش به معلم شیرازی سر کلاس درس+عکس هشدار رییس پلیس تهران به دور دور بچه پولدارها با شیر و پلنگ + عکس تصاویر دیده نشده از نابغه علم فیزیک جهان شرط عجیب ازدواج زن مطلقه با پیرمرد با زخم بستر! این رییس بانک در مخفیگاهش دستگیر شد! + جزییات سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس 2 زن عامل دوئل مرگبار 2 مرد تهرانی بودند! این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم تبهکاران تهرانی به این 2 جرم خیابانی بیشتر علاقه دارند! گرانی پوشک باعث قتل دختر 10 ماهه شد! +عکس اقدام شنیع کارکنان مدرسه با پسربچه اتیسمی+فیلم و عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اینستاگرام Instagram مسکن اخبار روزنامه تلویزیون جراحی عکس ورزش تیغ جراحی عکس ایران زن قتل تصاویر پرونده جوان زنان یک زن همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۶۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی

مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی که در میان اهالی رادیو گزارشگران و گویندگان رادیو به صدای خاص معروف بود، از مقابل مسجد بلال صدا و سیما در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، مراسم تشییع مسعود اسکویی امروز -۱۶ اردیبهشت ماه  با حضور اهالی رسانه و ورزش دقایقی دیگر آغاز می شود.

مجید ندیری، محمد جهانی، جهانگیر کوثری، مریم نشیبا، مهدی تاج، علیرضا جاوید نیا، محمدرضا منصوریان، حمید استیلی، مهدی شاکری، داورزنی، مناف هاشمی، از جمله افراد در حوزه رسانه و ورزش هستند که دقایقی پیش از آغاز مراسم در مقابل مسجد بلال حضور یافتند.

مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، صبح روز چهارشنبه(١٢ اردیبهشت ماه) در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.   

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.  

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه‌اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.  

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • عکس حجـاب و پوشش بسیار متفاون مجری زن جنجالی تلویزیـون
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی